نیروهای متخصص در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی به کار گرفته شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: جذب، تربیت و نگهداری نیرو‌های علمی و متحصص در حوزه پیش دبستانی و ابتدایی باید مورد توجه قرار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مقصود رزم آرا معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جلسه معاونان آموزشی مناطق ۲۴ گانه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: سیاست‌های ده گانه معاونت آموزش ابتدایی استان از اسناد فراملی، ملی و منطقه‌ای وبا رویکرد چرخش‌های تحول آفرین سند تحول بنیادین احصا، تدوین گردیده است. نگاه نوین جهانی نگاه سیستمی و فراسیستمی در نظام‌های آموزشی است.

وی ادامه داد:جذب، تربیت و نگهداری نیروهای علمی و متحصص در حوزه پیش دبستانی و ابتدایی باید مورد توجه قرار گرفته و از ورود نیروهای غیر متخصص با رشته های غیر مرتبط در این دوره باید جدا خودداری نمود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی بیان کرد: براساس این دیدگاه همه واحد‌ها و بخش‌های یک سازمان باید ارتباط تنگاتنگی را باید داشته باشند.

رزم آرا گفت: اندیشه ها، رویکرد‌ها و چشم انداز‌های ما باید در معاونت ابتدایی با الهام از چرخش‌های تحول آفرین ازنگاه‌های تفکیکی و جزیره‌ای به نگاه‌های یکچارچه و تلفیقی، از معلم به عنوان مجری تصمیمات به معلم به عنوان تصمیم ساز و از کنترل بیرونی و ایجاد محدودیت به کنترل درونی و ایجاد مسئولیت تغییر یابد.

در ادامه رزم آرا سیاست‌های ۱۰ گانه معاونت آموزش ابتدایی را تبیین و تشریح نمود.

انتهای پیام/ن.م

نیازمند نیروهای متخصص در مقطع ابتدایی و پیش دبستانی هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.