سردار غیب‌پرور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

بسیج معجزه انقلاب اسلامی است/ امید آینده مستضعفان جهان به بسیج است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج معجزه انقلاب و امید آینده مستضعفان جهان است.

بسیج معجزه انقلاب و امید آینده مستضعفان جهان استبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عبادی سیاسی امروز (جمعه سوم آذر) ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: این دقایقی که بنده در خدمت شما هستم چند تبریک دارد. تبریک به واسطه هفته بسیج این شجره طیبه که به دستان توانمند معمار کبیر انقلاب امام راحل تاسیس شد.

وی با تاکید بر اینکه بسیج معجزه انقلاب و امید مستضعفان جهان است، گفت: استمرار انقلاب اسلامی را در حیات طیبه بسیج باید جستجو کرد.

سردار غیب‌پور تصریح کرد: تبریک دوم من به واسطه پیروزی معجزه‌آسایی است که در جبهه مقاومت اتفاق افتاده است. خدا را هزاران بار سپاس که خواب نامبارک خبیثان عالم تعبیر نشد.

وی با بیان اینکه گروه های تکفیری دست پرورده استکبار و صهیونیست ها در منطقه هستند ادامه داد: افراد مظلوم زیادی در سوریه و عراق به شهادت رسیده و مردمان زیادی آواره شدند. شهر‌ها و مزارع تخریب شد اما به برکت رهبری حکیمانه انقلاب اسلامی و ایستادگی، ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی مجاهدان در راه خدا و خانواده شهدا، خداوند متعال نصرت و پیروزی را عنایت فرمود.

سردار غیب‌پرور با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت و شکست تروریست‌های تکفیری در سوریه و عراق اظهار کرد: طومار این بدصفتان پیچیده شد؛ البته باید همواره هشیار بود. استکبارجهانی و صهیونیست ها دست از سر انقلاب بر نداشته و آرام نخواهد نشست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه تجربه انقلاب اسلامی به ما آموخته که دشمنان فتنه‌ای پشت سر فتنه برای ما طراحی می‌کنند افزود: این ما هستیم که بایستی با بصیرت، دقت، استقامت و توکل به ذات پروردگار پای انقلاب بایستیم.

وی ادامه داد: سلام خدا بر همه مجاهدان در راه خدا که قاسم سلیمانی نماد و سمبلی است از این خیل عظیم و سلام خدا بر شهدا و خانواده آن‌ها و همچنین جانبازان که ما تا ابد مدیون آن‌ها هستیم.

سردار غیب‌پرور گفت: بسیج و فرهنگ آن پیروزی‌های جبهه مقاومت را رقم زده و از ابتدای انقلاب همواره بر تارک انقلاب اسلامی درخشیده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ما در بسیج به چند اصل مهم معتقد هستیم تصریح کرد: بسیجی اولین خصوصیتش ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری است.

وی ادامه داد: روزی که غفلت کنیم آن روز دچار خسران جبران ناپذیری شده‌ایم. بسیجی می‌بایستی روحیه تحول‌خواهی و انقلابی‌گری داشته باشد و معتقد به حرکت روبه جلو بوده و درجا نزند.

سردار غیب‌پرور با تأکید بر اینکه بسیجی اهل مماشات با نا اهلان و نامحرمان نیست بیان کرد: بسیجی بی هیاهو بوده و در عین اینکه ایثارگر است دنبال نام و نشان نیست.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیجی دشمن‌شناس و دشمن ستیز است افزود: بسیجی اهل بصیرت بوده و یک عنصر فرهنگی در فراز انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه بسیجی خادم و خدمت‌رسان مردم است، ادامه داد: بسیجی آن زمان به کمال خود می‌رسد که خادم بودن مردم را باور کند و ما در بسیج اقتخارمان نوکری و خادمی ملت عزیز ایران هستیم.

سردار غیب‌پرورگفت: بسیجی مفتخر به خدمت‌گذاری در محضر و ساحت مردم بوده و این را نه به عنوان شعار بلکه اثبات کرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: گروه‌های جهادی در سراسر کشور از بسیج هستند. عزیزانی که در غالب گروه‌های جهادی به مردم خدمت می‌کنند امسال در 10 هزار گروه جهادی سازماندهی شده‌اند.

وی ادامه داد: 810 هزار نفر داوطلبانه در گروه‌های جهادی حاضر شده و هزاران طبیب و پرستار در غالب بسیج جامعه پزشکی نزدیک به 8 میلیون خدمت ارائه دادند.

سردار غیب‌پرور با اشاره به اقدامات بسیج در مبارزه با ریزگرد‌ها یادآور شد: آن زمانی که مردم عزیز ما در خوزستان و ایلام از ریزگرد‌ها خسته شدند این فرزندان بسیجی بودند که در جهت محرومیت زدایی و مبارزه با ریزگرد‌ها اعلام آمادگی کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه یکی از شئونات بسیج خدمت رسانی است بیان کرد: به مردم غیور کرمانشاه تسلیت می‌گویم و با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری، امداد رسانی و کمک به زلزله زدگان کرمانشاه را باید به یک فرصت تبدیل کرد.

وی اضافه کرد: از ساعات اولیه زلزله کرمانشاه بسیجیان در مناطق حادثه‌دیده حاضر شدند. این را می‌توانیم بگوییم که سرمان همیشه بالا بوده و 31 استان با مردم کرمانشاه هم نوا و حاضر امدادرسانی شدند.

سردار غیب‌پرور گفت: قرارگاه شهید جعفری بسیج در منطقه کرمانشاه مستقر و در حال خدمت‌رسانی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه خدمات ما به مردم زلزله‌دیده کرمانشاه شامل دو بخش است افزود: ایجاد سرپناه برای هوطنان عزیزمان در کرمانشاه اقدام مهمی است که باید انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه کار بسیج فرهنگی است، خاطرنشان کرد: کار بسیج از جنس انقلابی بودن و تحول‌خواهی است. در این راستا اقدامات دیگری را می‌بایست انجام دهیم. یکی از اقدامات مهم در همین عرصه کار فرهنگی فضای مجازی است. قرار نیست فضای مجازی قتلگاه جوانان انقلابی ما شود. این یک توطئه عظیم علیه انقلاب اسلامی است. به فضل خداوند بسیج تصمیم دارد در موضوع فضای مجازی به جد و با قوت ورود پیدا کند. ارتقاء سواد فضای مجازی یک اولویت است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ارتقای سواد فضای مجازی اولویت بسیج است، خاطر نشان کرد: تشکیل یگان‌های سایبری، حضور در شبکه‌های اجتماعی یک اولویت است و باید این را قدردان بود ما همه ملت ایران را بسیج می‌دانیم و هر کسی که دل در گرو رهبری، انقلاب و شهدا دارد حتما بسیجی است و می توانیم ادعا کنیم که یک جمعیت 80 میلیونی بسیجی داریم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
درود بر زنان و دختران بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
تبریک به مناسبت هفته بسیج روزدلاورمردان بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
تبریک به مناسبت هفته بسیج روزدلاورمردان بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
درود بر سردار غیب‌پرور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
هفته بسیج بر همه ی دلاورمردان بسیجی مبارک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
سردار خدا حفظتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
درود سردار هفته بسیج بر شما و همه یاران بسیجیتان مبارک
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۳۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
درود بر بسیج .احسنت
Belgium
ناشناس
۲۱:۱۵ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
زنده باد ایران وایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
برای حمایت از مستضعفان شعار کافی نیست باید اقتصادی فعال درون گرا و برون گرا با تعامل و داد و ستد فراهم باشد تا پول های کلان مورد نیاز مستضعفان تامین شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
بسیج لشکر مخلص خداست
آخرین اخبار