درخواست پیگیری بازداشت معترضان فریدنی به طرح آب‌رسانی بن-بروجن

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: هیأتی از قوه قضائیه علت بازداشت جمعی از ساکنان روستای درکان فریدن که معترض به تصرف زمین‌های کشاورزی خود در طرح آب‌رسانی بن – بروجن بودند را پیگیری کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسینعلی حاجی دلیگانی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لازم است هیأتی از قوه قضائیه علت بازداشت جمعی از ساکنان روستای درکان فریدن که به تصرف زمین‌های کشاورزی خود در طرح آب‌رسانی بن – بروجن اعتراض داشتند را پیگیری کنند.

وی از ارسال نامه‌ای برای حجت الاسلام محسنی اژه‌ای، معاون قوه قضائیه خبر داد که به امضای دو نماینده دیگر مردم استان در مجلس شورای اسلامی رسیده است.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به متن این  نامه خاطرنشان کرد: با توجه به اعتراضات مکرر اهالی روستای درکان فریدن مبنی بر احضار و بازداشت معترضین به تصرف زمین‌های کشاورزی خود در طرح آب‌رسانی بن - بروجن به دستور دادگاه شهرستان بن،  تقاضا کردیم تا هیأتی جهت بررسی اعتراضات ساکنین شریف روستای درکان اعزام و در صورت تخلف قانونی دادگان بن دستور اقدام لازم مبذول دارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.