حجت الاسلام صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران:

بسیج مظهر دین، اخلاق و مردانگی است/ نابودی داعش شکست ذلت بار آمریکاست

امام‌جمعه موقت تهران گفت: بسیج مظهر دین،‌ اخلاق، مردانگی و از خودگذشتگی است و این گروه نزد خداوند اعتبار دارد.

بسیج مظهر دین، اخلاق و مردانگی استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،حجت الاسلام صدیقی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران اظهار کرد: بسیج مظهر دیانت، اخلاق، پاکدامنی، پاک سرشتی، مردانگی، شجاعت و ایثار بوده مردم ما این ویژگی‌ها را در بسیج دیده اند.

وی درباره آزادسازی بوکمال سوریه و فروپاشی خلافت خودخوانده داعش گفت: اخیرا در جهان اسلام حادثه‌ای مهم و امیدوارکننده که نشانه استمرار عنایت خداوند و نصرت مجاهدان و مخلصان است، اتفاق افتاد که همان شکست ذلت‌بار داعش بود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: شکست داعش در واقع شکست مادر ناپاک او یعنی صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی است.

حجت الاسلام صدیقی گفت: داعش در عالم بشریت ایجاد تشویش، اضطراب و ناامنی کرد. جبهه استکبار جهانی بعد از شکست در جنگ 33 روزه خوابی برای جهان اسلام و انقلاب اسلامی دیده بودند.

وی تصرح کرد: جهان عرب در 6 روز جنگ نتوانست با اسرائیل دربیفتد، اما جمعیت کمی از جنوب لبنان با الهام از ولایت و با جهاد و شهادت آنچنان شکستی توأم با ذلت بر او وارد کردند که طعم تلخ آن استخوان‌های استکبار را تحت تأثیر قرار داد و برای آنان فراموش‌ نشدنی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: جریان مقاومت در غزه نیز الهامی از ولایت، جهاد و شهادت است و عربیت نبود بلکه حرکتی درست و هدایت شده با دین و بر اساس تقوا بود.

حجت الاسلام صدیقی افزود: استکبار جهانی وقتی دید نقشه‌هایش خنثی شده، توطئه‌های متعددی را در دستور کار خود قرار داد.

وی بیان کرد: همانگونه که قدرت‌های عصر نتوانستند در انقلاب پیامبر اسلام (ص) خللی ایجاد کنند مسلما استکبار هم امروز نمی‌تواند به انقلاب ایران صدمه‌ای وارد کند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: به تعبیر مالک اشتر زمانمان یعنی فرمانده شجاع و ولایت پذیر سردار سلیمانی هر فشاری که به ما وارد می‌کنند این فشار مقدمه ولادت جدید است و اسلام با فرزند نورانی جدیدی در این فشار‌ها مواجه می‌شود.

حجت الاسلام صدیقی به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: دشمنان با جنگ ایجاد آشوب و مجهز کردن گروهک‌ها و ترور نقشه‌های زیادی علیه ما اجرا کردند؛ اما ما قوی‌تر شدیم و آن‌ها ضعیف‌تر شدند.

وی ادامه داد: تشکیل شجره خبیث داعش توطئه ننگین دیگر دشمنان است که با تشکیل یک خلافت جعلی مجموعه جنایت‌های گذشته بشری را در این کانون بی رحمی خلاصه کردند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران به جنایت‌های داعش علیه مسلمانان اشاره کرد و گفت: داعش صد‌ها مسجد را با نمازگذارانش سوزاند جوانان را فریب داد و آن‌ها را وادار به عملیات‌های انتحاری کرد.

حجت الاسلام صدیقی به نامه سردار سلیمانی به مقام معظم رهبری  اشاره کرد و گفت: سردار سرافراز ما در آن نامه نورانی به آموزگار و مولای خویش رمز پیروزی بر این شجره خبیثه را بیان کرده بود.

وی با بیان اینکه داعش سر کودکان معصوم را برید و افراد را سوزاند ادامه داد: دختران و زنان را به اسارت گرفتند و بعد از تجاوز، فروختند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تأکید بر اینکه داعش تمام جنایت‌های خود را با چراغ سبز اسرائیل و استکبار جهانی انجام داد اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا در رقابت‌های انتخاباتی به رقیب خود گفت شما داعش را به وجود آوردید.

حجت الاسلام صدیقی اضافه کرد: رئیس جمهور آمریکا در آن رقابت‌ها رقیبش را برای بوجود آوردن داعش سرزنش کرد اما اکنون شاهدیم که او هم همان راه را می‌رود.

وی گفت: در قدم اول پیروزی بر داعش رهبری توأم با اخلاص حضرت آیت‌الله خامنه ای تأثیر بسزایی داشت، قدم دوم مرجعیت آیت‌الله سیستانی که نقش خود را به درستی نشان دادند و سوم فرماندهی بی بدیل، بی‌ریا و عاشقانه سردار سلیمانی بود و چهارم ایمان، ایثار و شهادت‌طلبی بسیجیان ما همچون سردار همدانی و شهید حججی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: بسیج مردمی عراق و سوریه هم در مبارزه با داعش نقش بسیار تأثیرگذاری داشت که دلاوری‌های زیادی را انجام دادند.

حجت الاسلام صدیقی به حمایت‌های دولت‌مردان عراق و سوریه و مسئولان کشورمان در مقابله با تروریست‌ها اشاره کرد و ادامه داد: آمریکایی که در گذشته عراق را مقابل ما قرار داد و فرزندان یک خانواده را به جنگ علیه هم وادار کرده بود امروز می‌بیند که همان ما در صف واحدی علیه دشمنان اسلام ایستاده‌اند.

وی درباره بسیج سازندگی گفت: بسیج الگوی همگان است بسیج جامعه را با مکتب و رهبری آن مرتبط می‌کند؛ بسیج به معنای بصیرت، اخلاص و اقدم به موقع است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تأکید کرد: امیدواریم رسانه‌های ما، اهالی قلم و هنر در تحکیم این شجره‌ای که امام بوجود آمد، تلاش کنند.

حجت الاسلام صدیقی به جنایت‌های عربستان در یمن اشاره کرد و گفت: یمنی‌ها چیزی جز ایمان و روحیه بسیجی ندارند و حکومت مزدور و عیاش زمان یعنی آل سعود در طول این چند سال جنایت‌های بی شماری را علیه مردم یمن انجام داده است.

وی خاطر نشان کرد: پیروزی نهایی برای مردم یمن است، چرا که آنان بسیج خداوند و لشکر مخلص حق‌اند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۵ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
سلام ما مردم استان کرمانشاه صمیمانه از همه هموطنان عزیز بخاطر کمک هاشان درحق این استان زلزله زده تشکر می کنیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
درود بر بسیج / سپاه وارتش
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۲۰:۳۳ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
درود بر بسیج / سپاه وارتش
Turkey
ناشناس
۱۵:۴۹ ۰۳ آذر ۱۳۹۶
درود بر بسیج و سپاه و ارتش
آخرین اخبار