پذيرايی صبای قم از بادران تهران

تيم فوتبال صبای قم در پانزدهمين هفته رقابت‌های ليگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های كشور ديداری فوق‌العاده حساس برابر تيم بادران تهران برگزار مي‌كند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ دیدارهای هفته پانزدهم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان به طور همزمان بین 18 تیم لیگ برتری با برگزاری 9 مسابقه در روز دوشنبه ششم آذر ماه به انجام می‌رسد و در قم تیم صبا میزبان بادران تهران خواهد بود.

اختلاف جایگاه‌های دو تیم صبای قم و بادران تهران در جدول رده‌بندی فصل جاری رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر حکایت از حساسیت بالای این دیدار دارد، مسابقه‌ای که در آن صبا برای سقوط نکردن و بادران تهران برای نزدیک شدن به سهمیه جام خلیج‌فارس به دنبال پیروزی هستند.

این دو تیم تا کنون در تاریخ فعالیت دو باشگاه سابقه رویارویی با یکدیگر را ندارند و این برای نخستین‌بار است که در چارچوب یک رقابت رسمی از فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان برابر یکدیگر به میدان می‌روند و مصاف آنها پر از حساسیت و احتمالا حواشی است.

تیم بادران تهران در حالی به میهمانی صبای قم می‌آید که هم اکنون با اختلافی هفت امتیازی نسبت به تیم صدرنشین جدول یعنی نفت مسجد سلیمان و امتیازی برابر با تیم رده دومی نساجی مازندران بر حسب تفاضل گل در مکان سوم جدول رده‌بندی جای گرفته و یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود.

در سوی دیگر میدان تیم صبای قم قرار دارد که از 14 بازی قبل خود تنها یک برد در کارنامه دارد، 6 بار با رقبا مساوی کرده است و در هفت مسابقه نیز به تیم‌های لیگ آزادگان باخته تا مجموعا با کسب 9 امتیاز بین 18 تیم لیگ این فصل در مکان شانزدهم قرار بگیرد.

مسابقه تیم‌های سوم و شانزدهم جدول رده‌بندی از ساعت 14:15 دقیقه روز دوشنبه ششم آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، در حالی که صبای قم از هفت بازی خانگی قبل خود هنوز هیچ بردی کسب نکرده و در حسرت نخستین برد خانگی این فصل گام به مصاف با بادران می‌گذارد.

انتهای پیام /ت

صبا در فكر فرار از سقوط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار