عضو کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرد

تصمیمات جدید مجلس برای اصلاح روند آزمون استخدامی و جذب جوانان مناطق نفتی

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی در روزهای آینده تصمیمات جدیدی برای اصلاح در روند آزمون استخدامی و جذب جوانان مناطق نفتی می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه الماسی صبح امروز در بررسی اجرای طرح کارورزی و توانمندسازی جوانان منطقه در مجتمع گاز پارس جنوبی با تاکید بر نقش مهم مهارت‌افزایی در حل مشکلات بیکاری جوانان اظهار داشت: منطقه پارس‌جنوبی ظرفیت مهم و بزرگی برای اشتغال جوانان مناطق جنوبی استان بوشهر محسوب می‌شود که این مهم با مهارت‌افزایی تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به اجرای طرح کارورزی و نقش آن در فراهم‌شدن اشتغال تحصیل‌کرده‌ها افزود: طرح کارورزی با هدف جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاهی بیکار اجرایی شده که در این زمینه صنایع مستقر در پارس جنوبی نقش مهمی دارند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس با تاکید بر فراهم‌شدن شغل جوانان در این تاسیسات تصریح کرد: اکنون استخدام جوانان تحصیل کرده در مناطق عملیاتی نفت و گاز یکی از اولویت‌های بسیار مهم است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به تصمیمات جدید مجلس برای تسریع در جذب جوانان در مناطق نفتی و گازی گفت: مجلس شورای اسلامی در روزهای آینده تصمیمات جدیدی برای اصلاح در روند آزمون استخدامی و جذب جوانان مناطق نفتی می‌گیرد.

الماسی با تاکید بر حل مشکلات اشتغال جوانان در مناطق عملیاتی نفتی و گازی خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌مان را در این باره به کار می‌گیریم و امیدواریم بهترین تصمیمات در راستای به‌کارگیری و جذب جوانان تحصیل کرده این مناطق صنعتی اتخاذ شود.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس با اشاره به نقش مهم مجتمع گازی پارس جنوبی در جذب جوانان منطقه  تصریح کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی، اکنون در مسیر توانمند سازی جوانان منطقه گام‌های بسیار موثری برداشته و انتظار می‌رود این روند با برنامه ریزی دقیق و منظم ادامه یابد.

وی با تاکید بر نقش مهم طرح کارورزی در توانمند سازی جوانان در ایجاد اشتغال آنان خاطرنشان کرد: شاخص‌های اثر بخشی در دوره‌های کارورزی و توانمندسازی باید مورد محاسبه، بررسی و پایش بسیار دقیق قرار بگیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس افزایش مهارت جوانان و آشنایی آنان با صنایع مستقر در پارس جنوبی را از اولویت‌ها دانست و افزود: ایجاد فرصت‌های یادگیری و کسب تجارب ارزشمند برای جوانان بومی استان بوشهر و شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه و ارتقاء سطح کارایی و آشنایی جوانان با صنایع نفت و گاز از مهمترین اهداف طرح کارورزی در مجتمع گاز پارس جنوبی است.

انتهای پیام/پ

تصمیمات جدید مجلس برای اصلاح روند آزمون استخدامی و جذب جوانان مناطق نفتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.