خسارات زلزله؛

ارزیابی خسارت‌های احتمالی زلزله شهرستان بروجرد

فرماندار بروجرد گفت: زلزله اخیر بروجرد تخریب چشمگیری نداشته و در حال جمع‌بندی و گزارش‌گیری از بنیاد مسکن و بخشداری‌های بروجرد برای برآورد خسارت‌های جزئی هستیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی کورانی‌فر فرماندار بروجرد  اظهار داشت: تاکنون گزارشی مبنی بر خسارت‌های کلی در بخش‌های مرکزی و اشترینان بروجرد مخابره نشده است.

وی افزود: در حال حاضر خسارت‌ها در حال ارزیابی است، اما به‌گونه‌ای نیست که روستایی دچار تخریب‌شده باشد و چنین گزارشی تاکنون از سوی مسئولان امر منعکس نشده است.

فرماندار بروجرد یادآور شد: کانون زلزله اخیر دو روستای زرشکه و حاجی‌آباد از توابع بخش مرکزی بروجرد بوده، اما این بدان معنا نیست که این روستا‌ها تخریب‌شده باشند و خسارت قابل‌توجهی تاکنون از هیچ‌یک از بخش‌های شهرستان بروجرد گزارش نشده است.

وی بار دیگر تأکید کرد: زلزله تخریب چشمگیری نداشته و در حال جمع‌بندی و گزارش‌گیری از بنیاد مسکن و بخشداری‌های بروجرد برای برآورد خسارت‌های جزئی هستیم.

کورانی فر در رابطه با تعطیلی مدارس در صبح فردا نیز گفت: در این زمینه تاکنون بحثی نشده و مدارس به روال عادی فردا باز است.

بر اساس گزارش مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران ۱۷ زمین‌لرزه در دو روز گذشته در شهرستان بروجرد ثبت‌شده که کوچک‌ترین آن‌ها ۱.۹ و بزرگ‌ترین آن‌ها ۴.۳ ریشتر بوده است.

انتهای پیام/م

خسارت‌های احتمالی زلزله شهرستان بروجرد در دست ارزیابی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.