معاون استاندار:

سیستان و بلوچستان با چهار اثر ثبت جهانی به برند تبدیل شده است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چهار اثر ثبت جهانی شهر سوخته، تالاب هامون، کویر لوت و روستای کلپورگان سراوان زمینه ساز برند شدن این استان شده است.

سیستان و بلوچستان با چهار اثر ثبت جهانی به برند تبدیل شده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی اجتماعی استاندار در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس نگاران در زاهدان اظهار داشت: این آثار مهم و تاریخی استان که در سه سال اخیر به ثبت جهانی رسیده زمینه را برای افرادی که اهل جستجو و نگاه متفاوت به پیرامون خود هستند فراهم کرده است.

جمشیدنژاد ادامه داد: برای خارج شدن سیستان و بلوچستان از ناشناخته بودن اقدامات ارزنده‌ای در چند سال اخیر از جمله برگزاری نشست‌های ملی و بین المللی و معرفی استان در سال ۹۶ به عنوان مقصد ناشناخته ایرانیان انجام شده که زمینه ساز دستاورد‌های خوبی در معرفی استان بوده است.

وی افزود: عکاسان شرکت کننده در نخستین جشنواره ملی عکس نگاران با گرفتن عکس‌های جذاب از سیستان و بلوچستان می‌توانند زمینه ساز جذب علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ کهن این منطقه باشند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بهترین متولیان فرهنگ خود افراد جامعه هستند و دولت می‌تواند به عنوان حامی تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار