بیانیه دفتر تحکیم وحدت به مناسبت شکست داعش

دفتر تحکیم وحدت در باانتشار بیانیه‌ای به مناسبت داعش اعلام کرد: این فتح پایان راه نیست، بلکه ادامه همان راهی است که امام خمینی(ره) در کوران جنگ تحمیلی مشخص کرد.

بیانیه دفتر تحکیم وحدت به مناسبت شکست داعشبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دفتر تحکیم وحدت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: خبر مسرت‌انگیز پیروزی جبهه مقاومت بر شجره خبیثه‌ی غرس شده به دست طواغیت جهانی که توسط سردار سر افراز اسلام حاج قاسم سلیمانی اعلام گردید، حلاوتی وصف ناشندی در روح مستضعفین جهان ایجاد کرده است.

در این بیانیه آمده است: این حادثه بزرگ بار دیگر نشان داد که عالم بر مبنای اراده خداوند حکیم اداره می گردد نه بر اساس برنامه و نقشه مستکبران عالم. آنجا که طواغیت عالم و رژیم های وابسته به آنها در منطقه، تمام عِده و عُده خود را به کار بسته تا به خیال خام خود، چراغ مقاومت در منطقه را برای همیشه خاموش نمایند، لیکن اراده خداوند بر این واقع شد که بسیجیان جهان اسلام این اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا، این نقشه شوم را برهم زنند.

دفتر تحکیم وحدت خاطرنشان کرد: مهمترین دستاورد این فتح الفتوح آن است که باردیگر ثابت شد، آنچه موجب پیروزی و سربلندی در مقابل مستکبرین است اعتماد به وعده‌های خدا و اتکاء به توان داخلی است و نه اعتماد به کدخدا.

در این بیانیه تصریح شد: در بهار آزادی جای امام و شهداء خالی که این پیروزی ها پیش از همه مدیون آنهاست. هرچند انتظار می رفت که مسیر کربلا تا شام و فلسطین در زمان آن امام همام فتح شود، لیکن منافقین رخنه کرده در انقلاب و مسئولین خسته و بی بصیرت، جام زهر را به او تحمیل کرده و سدّوا عن سبیل الله نموده و دستیابی به هدف والای او را تا زمان جنابتان به تاخیر انداختند.

دفتر تحکیم وحدت تاکید کرد: این فتح بزرگ، پایان راه نیست، بلکه ادامه همان نقشه راهی است که امام خمینی (ره) حدود چهاردهه پیش در کوران جنگ تحمیلی مشخص کرد که عبارت است از « جنگ، جنگ تا رفع کل فتنه از عالم» و خودش گفت که « این قرن به خواست خداوند قادر، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبران و حق بر باطل است.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: خداوند را شاکریم که عصر خمینی و خلف صالحش حضرتعالی را درک کرده و بعد از حدود 1400 مجددا مزه اسلام ناب محمدی را به ما نوشاندند و امیدواریم که پرچم این انقلاب را با دستان پر کفایت شما به دست مولایمان حضرت مهدی (عج) برسانیم.

انتهای پیام/

بیانیه دفتر تحکیم وحدت برای شکست داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار