بسیج باعث تحول بخش‌های مختلف کشور شده است

خطیب موقت جمعه ایلام گفت: بسیج باعث تحول بخش‌های مختلف کشور شده است.

بسیج باعث تحول بخش‌های مختلف کشور شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛حجت‌الاسلام شمس‌الله سراج در خطبه‌های نماز جمعه ایلام بیان کرد: بسیج یکی از نهادهایی است که موضوع و شرایط اقتصادی مملکت را به‌درستی دریافت و با ورود خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی زحمات بسیاری کشیده است.

وی اظهارکرد: به‌واسطه حضور پر رنگ بسیج در دیگر عرصه‌ها ازجمله فرهنگ، اقتصاد و ... تحولاتی در این بخش‌ها به وجود آمده است.

سراج افزود: بسیج باید در جامعه امروز به‌ویژه در میان نسل جوان تقویت شود تا بتوانیم در مقابل هجمه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب با استقامت و اقتدار ایستادگی کنیم.

خطیب موقت جمعه ایلام اضافه کرد: بسیج در دانشگاه، مدارس و در بین اقشار مختلف مردم منشأ خیروبرکت بوده است و کار روشنگری را انجام می‌دهد.

سراج در ادامه با بیان اینکه حلقه‌های صالحینی که در بسیج شکل‌گرفته منشأ خیروبرکت بوده است، ادامه داد: به‌عنوان فردی که در حلقه‌های صالحین حضور داشته و از نزدیک در جریان امور هستم این حلقه‌ها در دانشگاه، مدارس و در بین اقشار مختلف مردم موثر بوده است و کار روشنگری توسط این حلقه‌ها انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ششم آذرماه سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) اشاره کرد و یادآورشد: این روز آغاز ولایت امام زمان(عج) است.

انتهای پیام/ د

صحبت های خطیب موقت جمعه ی ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.