فردا در گنبد کاووس عزای عمومی اعلام شد

استاندار گلستان در پیامی فردا را در این شهرستان عزای عمومی اعلام کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ، استاندار گلستان در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عالم بزرگوار حجت الاسلام والمسلمین سبحانی امام جمعه سابق گنبدکاووس فردا را در این شهرستان عزای عمومی اعلام کرد.

در پیام دکتر سید مناف هاشمی آمده است:
درگذشت عالم مجاهد و روحانی انقلابی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین سبحانی امام جمعه سابق شهرستان گنبد کاووس موجب تألم و تاثر خاطر شد.

یقیناً تلمذ ایشان در محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پشتیبانی آن عالم وارسته از انقلاب شکوهمند اسلامی و همچنین نقش ملجائیت حجت الاسلام والمسلمین سبحانی در مدت زمانی که امامت جمعه شهرستان گنبدکاووس را بر عهده داشتند، در مسیر وحدت شهرستان، از خاطره ها پاک نخواهد شد.

اینجانب ضایعه فقدان آن فقید وارسته را به محضر مقام معظم رهبری ، مراجع عالی عظام، علما و فضلا ، بیت مکرم ایشان و مردم شریف و قدر شناس شهرستان گنبد کاووس و استان گلستان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم و از تمامی مردم انقلابی استان می خواهم با شرکت گسترده در مراسم تشییع و مجالس ترحیم ایشان قدرشناسی خود را به سلسله جلیله روحانیت به اثبات رسانند.

حجت الاسلام سبحانی پس از تحمل یک دوره بیماری صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/ب

اعلام عزای عمومی در گنبد کاووس در پی فوت حجت الاسلام سبحانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.