روسیاهی آمریکا با نابودی داعش

حجت الاسلام سلیمانی گفت: نابودی داعش سبب روسیاهی آمریکا و تحکیم قدرت ایران در دنیا شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به آثار گناه بر روی زندگی مردم جامعه گفت:اینکه گرانی بر مردم فشار می‌اورد، عمر انسان‌ها کوتاه می‌شود، برکت در مال از بین می‌رود، خشکسالی باغات را نابود می‌کند، از آثار افزایش گناهان است.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی حکومت مستکبران بر مردم را یکی از علائم آخر الزمان عنوان کرد و افزود: در آخر الزمان زورگویان و مستکبران بر مردم حکومت می‌کنند و داعش یکی از آن بلا‌ها بود که سبب نابودی شمار زیادی از مردمان بی گناه کشور‌های گوناگون شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خود ضمن تبریک هفته بسیج، این نهاد را مظهر جهاد و خدمت دانست و گفت: بسیج متشکل از نیروی مردمی و جهاد گراست که در همه زمینه‌ها با اخلاص و قدرت وارد میدان شده و توانسته با همین تفکر بسیجی خود زانوی استکبار را زمین زند.

امام جمعه بافق پیروزی نظام در همه صحنه‌ها را به برکت بسیج و آن پشتوانه محکم و قوی آن برای نظام عنوان و خاطر نشان کرد: وجود بسیج سبب وحشت دشمنان کشور است و این توان و نیروی مردمی بسیج بوده است که بعد از ۳۸ سال دشمن جرأت تعرض به این کشور را به خود نداده است.

سلیمانی همچنین به بازدید رهبر از مناطق زلزله زده و سرپل ذهاب، اشاره و بیان کرد:ضمن فرمایشات مقام معظم رهبری، باید مسولان تلاش خود را برای ارائه هر چه بیشتر خدمات در یاری مردم زلزله زده، به ویژه در این فصل از هوای سرد مصاعف کنند.

وی همچنین بلوکه شدن کمک‌های ایرانیان مقیم امریکا در جلوگیری از ورود انان به ایران را نشان از کینه آمریکا به کشور دانست.

امام جمعه بافق با اشاره به پیروزی نیرو‌های جبهه مقاومت در برابر داعش و پایان این گروه‌های تکفیری، بیان کرد:بعد از شهادت شهید محسن ححجی، سردارسلیمانی با قاطعیت نابودی داعش تا سه ماه دیگر را اعلام کرد، و امروز این مجاهد در راه خدا به وعده خود عمل کرد.

سلیمانی افزود:مقام معظم رهبری نیز ریشه کن کردن داعش را رو سیاهی برای امریکا عنوان کردند و اینکه ۱۲۸ کشور، پیشتاز در نابودی کشور‌های اسلامی و مسلمانان آن باشند و بعد یک فرمانده ایرانی همه نقشه‌های این غده سرطانی را از بین برد، نشان از ایمان چنین رزمنده مجاهد و قدرت کشور است.

وی ضمن قدردانی از سردار سرافراز کشورمان حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرزندان این مرز و بوم برای این مجاهدان و رزمندگان آرزوی توفیق و سلامتی نمود.

امام جمعه بافق همچنین با اشاره به تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) و نیز سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) گفت: حکومت مهدی موعود (عج) با همان ویژگی حکومت حضرت علی (ع) است با این تفاوت که حکومت مهدوی گستره اش تمام جهان است و زمان طولانی بافق-برقراری حکومت منجر به برقراری عدالت در تمام جهان می‌شود.


انتهای پیام/ ا

وجود بسیج سبب وحشت دشمنان کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار