آسیب های اجتماعی زلزله ای برای ریشه کنی بنیان خانواده

نماینده شهرستان های نایین و خوروبیابانک گفت : با روحیه و تفکر بسیجی می توانیم از وقوع زلزله بنیان خانواده برانداز جلوگیری کنیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم شهرستان های نایین و خوروبیابانک در جمع ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک هفته بسیج و حذف غده سرطانی داعش با تفکر و روحیه بسیجی گفت : رهبری های عالمانه مقام معظم رهبری و تدبیر سردار سرافراز بسیج حاج قاسم سلیمانی و مردمی بودن تفکر بسیج توانست یک غده سرطانی را حذف کند و پیروزی بزرگی را رقم بزند.

وی افزود : تفکر و روحیه بسیجی نقش مهمی در جهت مقابله با دسیسه های دشمنان دارد چرا که امروز با ورود بسیج در همه عرصه ها ، همیشه موفق عمل کرده است.

پوربافرانی با اشاره به ناامنی که در کشورهای همسایه حاکم است تاکید کرد : تفکر و روحیه بسیجی مردم ایران باعث شده تا استکبار جهانی برای ازبین بردن این روحیه دست به دسیسه هایی علیه این ملت بزند.

وی شهید «حججی» را حاصل تفکر و روحیه بسیجی دانست.
نماینده نایین و خوروبیابانک در ادامه ضمن عرض تسلیت به مردم زلزله زده استان های غربی کشور بیان کرد : مردم همیشه در صحنه برای همیاری و همدردی با هموطنانمان در کرمانشاه پیش قدم شدند که این نشان از تفکر و روحیه بسیجی ملت بزرگ ایران است.

وی به مهمترین شاخص بسیج «بصیرت» اشاره و تصریح کرد : بصیرت از مهمترین شاخص تفکر بسیجی است که در همه عرصه بایستی در جامعه نمود پیدا کرده و امروز این بصیرت است که مردم در همه صحنه ها با روحیه بسیجی حضور دارند.

پوربافرانی اظهار داشت : مهمترین آفتی که ممکن است بسیج به آن گرفتار شود یاس و نا امیدی است که می طلبد همه نیروهای بسیجی نسبت به این اتفاق جدیت و توجه ویژه ای داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد : با روحیه خوب و پر افتخار بسیجی می توانیم از زلزله بنیان خانواده برانداز و خطرناک آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.

نماینده نایین و خوروبیابانک در پایان بیان کرد : در برنامه ششم توسعه امتیازهای ویژه ای به ایثارگران و رزمندگان قرار داده شده که فرماندار و فرمانده سپاه نایین برای پیاده سازی در نایین همت کنند.

گفتنی است همایش تجلیل از ایثارگران با حضور رزمندگان با برنامه های مرور خاطرات و فیلم های اعزام رزمندگان نایینی به جبهه ها ، غربالگیری ، غبارویی گلزار شهدا و قدردانی از ایثارگران به همت سپاه پاسداران این شهرستان برگزار شد.

 

انتهای پیام/م

 

بصیرت از مهمترین شاخص تفکر بسیجی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.