رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی؛

محورهای شمالی آذربایجان شرقی لغزنده است

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: تمامی محورهای شمالی استان امروز به علت بارش برف لغزنده است و رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، قبل از سفر خودروهای خود را ایمن کنند.

محورهای شمالی آذربایجان شرقی لغزنده استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ جواد نامورانرئیس پلیس راه آذربایجان شرقی، افزود : هم اکنون در آزاد راه تبریز – زنجان و محورهای جلفا - مرند ، جلفا - سیه رود ، جلفا- خوی و مرند - خوی بارش برف گزارش می شود.


وی گفت : این محورها لغزنده است و حتما رانندگانی که قصد سفر برون شهری دارند وضع آج لاستیک وسایل نقلیه خود را بررسی کنند و ضمن همراه داشتن زنجیرچرخ، برف پاک کن خودرو خود را آماده به کار نگه دارند.


رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از رانندگان وسایل نقلیه خواست با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از تخلفات حادثه ساز از قبیل سرعت وسبقت غیر مجاز و انحراف به چپ خودداری کنند.


سرهنگ جواد ناموران خاطرنشان کرد : در شرایط برف و یخبندان ، رانندگی با سرعت مجاز، مناسب نیست؛ بلکه باید با سرعتی رانندگی کرد که آماده واکنش به خطرهای احتمالی را داشت.


وی توصیه کرد: در روزهای بارش و لغزندگی و یخبندان سطح راه ها، سفر نیاز به مدیریت دارد و باید قبل از تاریکی هوا انجام شود و تجهیزات زمستانی هم در خودروها لحاظ شود.


رئیس پلیس راه استان همراه داشتن زنجیر چرخ، پوشاک گرم ، آذوقه و مهم تر از آن، یادگیری نحوه استفاده از زنجیر چرخ را در شرایط برفی و یخ زدگی مهم برشمرد.

 انتهای پیام/خ

تمامی محورهای شمالی آذربایجان شرقی امروز به علت بارش برف لغزنده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار