عملکرد فوق العاده خارجی های صنعت نفت/ 12 بازی و 11 گل

4 بازیکن خارجی تیم صنعت نفت آبادان عملکرد فوق العاده ای داشتند و در 12 بازی موفق به زدن 11 گل شده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درحالی در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر، مقابل سپاهان اصفهان به برتری 3 بر 2 رسید که خارجی های این تیم عملکرد فوق العاده ای داشتند و ضمن ارائه بازی زیبا توانستند پیروزی را به سود برزیلی های ایران رقم بزنند.

کرار جاسم محمد، مگنو باتیستا، آگوستو سزار و لوسیانو پریرا چهار بازیکن خارجی کمالوند در لیگ هفدهم هستند که از 14 گل به ثمر رسیده این تیم در تمامی گل ها نقش داشتند و موفق به زدن 11 گل و 3 پاس گل شده اند.

در این بین نقش کرار، هافبک عراقی این تیم پر رنگ تر است و با دادن 3 پاس گل برترین هافبک تیمش محسوب می شود.

همچنین در بین گلزنان نیز، لوسیانو پریرا ( شیمبا ) با 4 گل همراه با کرار جاسم در صدر جدول گلزنان این تیم قرار دارند و آگوستو سزار با 3 گل در رده سوم است. البته در بین خارجی ها، مگنو باتیستا عملکرد ضعیف تری داشته اما بازهم مهره ثابت کمالوند است.

 کرار جاسم در لیگ ایران سابقه حضور، در استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز و شاهین بوشهر را دارد و همچنین شیمبا، فوتبالش را از فولاد آغاز کرد و سپس به سپاهان و گسترش فولاد تبریز رفت و پس از آن راهی زردپوشان جنوب کشور شد.

مگنو باتیستا هم سابقه حضور در نفت تهران، داماش گیلان و گسترش فولاد را دارد و آگوستو سزار هم در لیگ ایران فقط برای تراکتورسازی به میدان رفته است.

انتهای پیام/

عملکرد خوب خارجی های صنعت نفت در لیگ ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار