پرداخت تسهیلات اشتغال به روستائیان

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: در ادامه برنامه دولت دوازدهم برای رونق مناطق روستایی، پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید به روستائیان این شهرستان در مرحله ابلاغ است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا بصیری  امروز در دومین جشنواره زعفران و گردشگری روستای ازان شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: در ادامه برنامه دولت دوازدهم برای رونق مناطق روستایی، پرداخت تسهیلات اشتغال و تولید به روستائیان این شهرستان در مرحله ابلاغ است.

 وی افزود: روستائیان این شهرستان همت بالایی در تولید محصولات کشاورزی و فراوری‌شده دارند و تسهیلات اشتغال آفرین می‌تواند به رونق اقتصادی مناطق روستایی کمک کند، تسهیلات به فعالیت‌های حوزه کشاورزی، زراعت ، باغبانی ، فرآوری محصولات باغی دامی ، نگهداری محصولات ، حوزه آی تی، صنایع و معادن کوچک اختصاص می‌یابد.

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با قدردانی از کشاورزان  روستای ازان در افزایش تولید محصول زعفران خاطرنشان کرد: کشاورزان «ازان» توانستند با مدیریت منابع آب و روش‌های نوین کشاورزی تولید محصول را در یک سال گذشته 30 درصد افزایش دهند و به حدود350 کیلوگرم برسانند.

وی تولید زعفران را یکی از راه‌های تولید ثروت در بین کشاورزان برشمرد و ادامه داد: محصول زعفران که به آبیاری کمتری در مقایسه با برخی از محصولات برخوردار است، در تمامی مناطق این شهرستان قابلیت کشت دارد.  

بصیری در بخش دیگری از سخنانش یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشت و پیروزی جبهه مقاومت بر گروه تروریستی تکفیری دانش را به رزمندگان مدافع حرم و ملت ایران تبریک گفت.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری جشنواره زعفران و گردشگری روستای ازان شهرستان شاهین‌شهر و میمه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار