اعزام بیماران پروانه‌ای تویسرکان به مشهد مقدس

رئیس اوقاف و امور خیریه تویسرکان گفت: تمام بیماران پروانه‌ای تویسرکان از محل موقوفات به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

اعزام بیماران پروانه‌ای تویسرکان به مشهد مقدس به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نوروزی، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در دهه وقف امسال 21 نفر در شهرستان تویسرکان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، اظهار کرد: هزینه این افراد از محل موقوفه حاج خسرو میرزا پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان تویسرکان موقوفه‌ای در حوزه سلامت ندارد، ادامه داد: به دلیل اینکه شهرستان تویسرکان موقوفه‌ای در حوزه درمان ندارد تصمیم بر این شد که همه اعضا و بیماران EB یا بیماران پروانه‌ای در شهرستان تویسرکان به مشهد مقدس اعزام شوند.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه هر ساله در دهه وقف تعدادی از مشهد اولی‌ها از محل موقوفات به مشهد مقدس اعزام می‌شوند، بیان کرد: افرادی که از محل موقوفات به مشهد مقدس اعزام می‌شوند برای بار نخست به مشهد می‌روند و یا از آخرین سفر مشهد آنها 15 سال گذشته است.

حمیدرضا نوروزی با اشاره به اینکه هر ساله در دهه وقف برنامه‌های متنوعی در شهرستان تویسرکان برگزار می‌شود، ادامه داد: برگزاری ایستگاه‌های همه واقف باشیم، اطعام نیازمندان، برگزاری همایش یاوران وقف، نشست تخصصی وقف و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های انجام شده در دهه وقف است.

وی در ادامه با بیان اینکه ایستگاه «همه واقف باشیم» در خیابان باهنر تویسرکان برپا شده است، ادامه داد: در این ایستگاه غرفه‌های کار با کودک، پرسش و پاسخ و مشاوره دینی با حضور سه مبلغ دینی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ ش

بیماران پروانه‌ای تویسرکان در مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.