معاون دادستان خرم‌آباد خبر داد؛

بازداشت 7 نفر از کارکنان شهرداری خرم آباد به جرم اختلاس

معاون دادستان مرکز لرستان از اختلاس در شهرداری خرم‌آباد و دستگیری هفت نفر در این رابطه خبر داد. 

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛سید رمضان موسوی معاون دادستان خرم‌آباد در مورد فساد مالی و اختلاس در شهرداری خرم آباد اظهار داشت: پرونده اختلاس در شهرداری خرم‌آباد توسط دستگاه قضایی و اداره کل اطلاعات لرستان در حال رسیدگی است و در این رابطه تا کنون 7 نفر دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه تخلفات صورت گرفته از 2 سال پیش تاکنون صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: اعضای سابق و جدید شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در کشف، نوع و ارتکاب جرم بی اطلاع هستند و اخباری که به این اعضا توسط برخی رسانه‌ها نسبت داده می شود، صحت ندارد.

معاون دادستان خرم‌آباد با بیان اینکه اتهام افراد دستگیر شده، اخذ رشوه، جعل، کلاهبرداری و تضییع حقوق بیت المال است تصریح کرد: این افراد از رابطین با نفوذ در شهرداری بوده‌اند که برای انجام تخلفات خود اقدام به دریافت و پرداخت رشوه نیز نموده‌اند.

موسوی با بیان اینکه یکی از دستگیر شدگان از شهرداران سابق مناطق شهرداری خرم‌آباد است تصریح کرد: این افراد با زد و بند، زمین‌هایی که طرح تفصیلی داشته‌اند با فشار به مالکین و زد و بند با آنها، زمین‌ها را به نام خود کرده‌اند.

وی اظهار داشت: مبالغی که در رسانه‌ها در خصوص اختلاس اعلام می‌شود هیچگونه صحتی ندارد و باید منتظر نتیجه قطعی پرونده و رسیدگی کامل باشیم.

در برخی رسانه ها بیان شده که مبلغ اختلاس برخی متهمین 11 میلیارد تومان است.

انتهای پیام/ع

اختلاس در شهرداری خرم‌آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۲ ۲۶ آذر ۱۳۹۶
باید در ملاعام مجازات و برخورد جدی شود
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۲:۰۲ ۰۵ آذر ۱۳۹۶
این اختلاس حاصل بودجه هایی است که برخی به ناحق از شهرهایی مانند شهر بروجرد به نفع خود برداشت نموده اند. اگر بودجه ای از مردمان شهر به ناحق توسط اختلاس گران برداشت شود حاصل آن برایشان چیزی جز تباهی و فساد و اعتیاد نخواهد داشت
Iran (Islamic Republic of)
شیری
۱۳:۴۱ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
اگر ثابت شد هرکس که باشد اعدام کنید دیگه مردم توان شنیدن این دزدی ها را ندارند