کارگاه آشنایی با مفاهیم و مبانی سیاستگذاری سلامت جهانی

کارگاه یک روزه آشنایی با مفاهیم و مبانی سیاستگذاری سلامت و سلامت جهانی در دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،این کارگاه به همت دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و گروه علوم مدیریت، سیاستگذاری و اقتصاد سلامت برگزار شد.
امیرحسین تکیان دانشیار و مدیرگروه سلامت جهانی و سیاستگذاری عمومی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاون حوزه قائم مقام وزیر در امور بین الملل و سرپرست معاونت بین الملل دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران تدریس این دوره را به عهده داشت.
در این کارگاه جمعی از دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی در رشته های سیاستگذاری سلامت، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و سلامت در بلایا و همچنین اساتید گروه علوم مدیریت، سیاستگذاری سلامت و اقتصاد بهداشت حضور داشتند.
دکتر محمدرضا امیر اسماعیلی رییس دانشکده مدیریت اهداف برگزاری این کارگاه را تشریح و در ادامه مدرس کارگاه مباحثی درباره اصول سیاستگذاری سلامت، استفاده ازتئوری های رایج سیاستگذاری برای تحلیل سیاست های سلامت با مثال های عینی، مفاهیم و جایگاه سلامت جهانی، حاکمیت برای سلامت جهانی و شناخت سازمان های بین المللی و کارکرد آنها در سیاستگذاری سلامت کشورهای مختلف ارائه کرد.
انتهای پیام/ی

آشنایی با مبانی سیاستگذاری سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار