برطرف شدن سریع مشکلات ایستگاه های دیجیتالی

معاون فنی صدا و سیمای استان با اشاره به بروز اختلال در پوشش‌دهی شبکه‌های دیجیتالی گفت: تمامی نیروهای فنی و انسانی صدا و سیما در حال تلاش برای حل هرچه سریعتر این مشکلات هستند.

برطرف شدن سریع مشکلات ایستگاه های دیجیتالی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ ارجمندیان، معاون فنی صدا و سیمای استان همدان در تویسرکان گفت: استان همدان در مجموع از 143 ایستگاه پوشش شبکه‌های دیجیتالی برخوردار است که حدود 20 ایستگاه از این تعداد در شهرستان تویسرکان قرار دارد.

 وی افزود: هریک از ایستگاه‌های شبکه‌های دیجیتالی صدا و سیمای استان همدان جمعیتی از یک میلیون نفر تا چند هزار نفر را زیر پوشش خدماتی خود دارند و ایستگاه شهرهای تویسرکان و سرکان نیز حدود 80 هزار نفر را زیر پوشش خود قرار داده است.

 محمد ارجمندیان با بیان اینکه اکنون حدود دو روز است که ایستگاه دیجیتالی روستای اشتران تویسرکان که دهستان خرمرود این شهرستان را پوشش می‌‌دهد با اختلال و قطعی روبه‌رو است عنوان کرد: بر اساس گزارش‌های نیروهای فنی صدا و سیما، مشکل قطعی این ایستگاه حل شده و مردم این منطقه می‌توانند از پوشش شبکه‌های دیجیتالی صدا و سیما برخوردار شوند.

 وی گفت: ایستگاه‌های دیجیتالی شهر سرکان و روستای اشتران در نقاط خیلی مرتفع قرار دارند و با توجه به برخوردار نبودن از راه‌های دسترسی مناسب رفت و آمد به آنها در فضای بد جوی سخت می‌شود.

معاون فنی صدا و سیمای استان همدان  اظهار داشت: مشکلاتی نظیر اختلال و قطعی شبکه‌های دیجیتال در مناطق مختلف ناشی از بارش باران، ریزش برف و شرایط نامناسب جوی است.

 وی تأکید کرد: نیروهای فنی صدا و سیمای مرکز همدان با تلاش‌های شبانه‌روزی سعی دارند تا مشکلات مربوط به این بخش را در زودترین زمان ممکن حل کنند اما این مشکل تنها مختص به شهرستان تویسرکان نیست و برخی دیگر از مناطق استان را نیز درگیر کرده است.

انتهای پیام/ ش

مشکلات ایستگاه‌های دیجیتالی همدان به‌سرعت برطرف می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار