هزینه‌کرد 100 میلیون تومان برای پروژه‌های عمرانی در بقاع متبرکه بهار

رئیس اوقاف و امور خیریه بهار گفت: برای پروژه‌های عمرانی انجام شده در بقاع متبرکه این شهرستان 100 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

هزینه‌کرد 100 میلیون تومان برای پروژه‌های عمرانی در بقاع متبرکه شهرستان بهار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ نوروزی ،رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار  با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه در سه بخش مقوفات، بقاع متبرکه و فعالیت‌های فرهنگی است، اظهار کرد: یکی از وظایف اداره اوقاف و امور خیریه حفظ و نگهداری موقوفات است.

وی با اشاره به اینکه محور دوم فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه در زمینه بقاع متبرکه یا امامزاده‌هاست، ادامه داد: در بقاع متبرکه اقداماتی از جمله بازسازی، تعمیر و مرمت و کار‌های فرهنگی انجام می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار محور سوم فعالیت‌های اداره اوقاف و امور خیریه را فعالیت‌های فرهنگی در راستای گسترش معارف دین و فعالیت‌های قرانی دانست و ادامه داد: برنامه‌های حفط قران کریم یکی از فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هر ساله در ایام دهه وقف برنامه‌های متنوعی در شهرستان بهار برگزار می‌شود، ادامه داد: امسال در شهرستان بهار دو ایستگاه «همه واقف باشیم» در شهر بهار و شهر لالجین برپا شد.

حسن نوروزی در ادامه به اشاره به اقدامات عمرانی انجام شده در سطح بقاع متبرکه شهرستان بهار، بیان کرد: تعمیر و بهسازی سرویس بهداشتی دو بقعه و احداث چند چشمه سرویس بهداشتی برای بقعه امامزاده علمدار(ع) یکی از اقدامات عمرانی انجام شده در شهرستان بهار بود.

وی با بیان اینکه گنبد امامزاده علمدار(ع) روستای زاغه ساخته شد، ادامه داد: ساخت بقعه امامزاده سه بقعه جمشیدآباد نیز یکی از اقدامات عمرانی انجام شده است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان بهار با اشاره به تکمیل حسینیه امامزاده عسگر(ع) روستای چوتاش، افزود: برای پروژه‌های عمرانی انجام شده در بقاع متبرکه شهرستان بهار 100 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/خ

پروژه های عمرانی بقاع متبرکه در شهرستان بهار 100 میلیون هزینه شده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.