سهم 25 درصدی میاندوآب از درخواست‌های ثبت شده سامانه بهین‌یاب آذربایجان غربی

۲۵ درصد از درخواست‌های ثبت شده استان در سامانه بهین یاب مربوط به شهرستان میاندوآب است که از این تعداد نیز ۴۶ درخواست در حوزه صنعت و ۳۹۷ مورد در حوزه کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ معصوم علی اکبری معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان میاندوآب اظهار کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای رونق تولید داخلی، ایجاد اشتغال پایدار و تسهیل و رفع موانع پیشروی تولید تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه عمده مشکلات واحد‌های تولیدی و کشاورزی مربوط به مسائل مالیاتی، بیمه‌ای و بانکی است، افزود: در این ستاد مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی و کشاورزی مورد بررسی قرار گرفته و با هماهنگی دستگا‌های اجرایی و بانک‌های عامل این مشکلات رفع می‌شود.
معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان میاندوآب اشاره کرد و گفت: ۲۵ درصد از درخواست‌های ثبت شده استان در سامانه بهین یاب مربوط به شهرستان میاندوآب است.
وی تصریح کرد: از مجموع درخواست‌های ثبت شده مربوط به شهرستان میاندوآب، تعداد ۴۶ درخواست در حوزه صنعت، ۳۹۷ مورد در حوزه کشاورزی است.
اکبری اظهار کرد: تاکنون ۲۰ درخواست در حوزه صنعت در شهرستان میاندوآب به بانک‌های عامل معرفی شده که ۵ واحد از این واحد‌ها موفق به اخذ تسهیلات از بانک‌های عامل شده اند.
در ادامه، فرهاد جودی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان میاندوآب نیز بر لزوم رفع موانع تولید واحد‌های تولیدی و کشاورزی تاکید کرد و گفت: این موضوع تاثیر مستقیم بر کاهش بیکاری در شهرستان میاندوآب خواهد داشت.
انتهای پیام/ح


۲۵ درصد از درخواست‌های ثبت شده آذربایجان‌غربی در سامانه بهین‌یاب مربوط به میاندوآب است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.