محورهای مواصلاتی "بانه-سقز" بازگشایی شد

جاده‌ها و محورهای مواصلاتی "بانه-سقز" پس از چندین ساعت،بازگشایی شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، لغزندگی وتصادفات محورهای مواصلاتی "بانه-سقز" عصر روزجمعه به‌دلیل بارش برف،مسدود شد که پس از چندین ساعت تلاش نیروهای راهداری و جمعیت هلال احمر این شهرستان، امشب جاده بازگشایی شد.

تصادف در "گردنه‌خان" سبب انسداد محورهای مواصلاتی "بانه-سقز" شد

معاون فرماندار شهرستان بانه گفت: بارش ناگهانی برف و همراه نداشتن زنجیر چرخ توسط برخی از رانندگان سبب خارج شدن چندین خودرو از مسیر و ایجاد تصادف در گردنه‌خان و در نتیجه بسته شدن جاده شد.

نژاد شهیدی افزود: این اتفاقات سبب کند شدن عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی "بانه-سقز" و ترافیک شدید در این محور شد.

700خودرو گرفتار در برف و کولاک "گردنه‌خان بانه" نجات یافتند

مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان بانه گفت: 16 نفر از داوطلبان و نجاتگران مستقر در پایگاه امداد و نجات بین راهی از ساعت‌ اولیه بارش در «گردنه‌خان تا کیله‌شین» کار امداد‌رسانی و رانندگان و سرنشینان گرفتار در برف و کولاک را نجات دادند.

آزاد فتاحی افزود: در پنج ساعت گذشته 700 خودرو گرفتار در برف و کولاک نجات یافتند و همچنین پنج خانوار گرفتار در پایگاه امداد و نجات بین راهی بانه اسکان اضطراری داده شدند.

رانندگان از تردد در محورهای مواصلاتی "بانه-سقز" پرهیز کنند

 رئیس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان بانه نیزگفت: 3 کمپرسی تیغه‌دار و یک بولدوزر عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی این محور را انجام دادند.

انور طاهایی افزود: امروز 40 تن نمک و ماسه در عملیات برف‌روبی گردنه‌خان محور بانه سقز استفاده شده است.

وی تأکید کرد: از تمام رانندگان خودروهای سبک و سنگین درخواست داریم که بدون زنجیر چرخ و امکانات زمستانی از تردد در محورهای مواصلاتی "بانه-سقز" و سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند.

انتهای پیام/م

منبع:تسنیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.