افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس در دهه‌فجر

رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس از افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس در دهه فجر امسال خبرداد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس در نشست هم اندیشی فرماندهان ارشد نظامی، انتظامی و پیشکسوتان دفاع مقدس که در شیراز برگزار شد، گفت: با افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان فارس نسل حاضر و آیندگان می‌توانند با نقش رزمندگان استان فارس در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

وی افزود: امروز معتقدیم نباید از تعبیر موزه برای دفاع مقدس استفاده کرد و یکی از دلایل بارز آن نیز پویا بودن فعالیت‌ها نقش پررنگ دلاورمردی‌های در جامعه امروز است.

سردار کارگر اظهار داشت: اهیمت دفاع مقدس آنچنان بالا است که لزومی برای گفتن ندارد و جا دارد برای دفاع مقدس در بخش‌های مختلف بیش از پیش کار شود و مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: در حال حاضر پرفروش ترین کتاب‌ها و فیلم‌ها مربوط به دفاع مقدس بوده و جا دارد بیش از پیش روی آن کار شود و همه نهادها نیز در آن تاثیرگذار باشد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه فرهنگ دفاع مقدس بود که سوریه و عراق را نجات داد و به لطف خدا یمن را نیز نجات می‌دهد افزود: دفاع مقدس سند و مدال افتخار است،تثبیت انقلاب ما با دفاع مقدس بود و ما باید برای نسل جوان و دفاع مقدس کار کرده و با زبان آنان صحبت کنیم.
انتهای پیام/ر

راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس در دهه فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار