باند جعل چک پول های تقلبی منهدم شد

رئیس ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم مشهد از شناسایی و دستگیری باند جعل چک پول‌های تقلبی به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید علی صالح معاون دادستان و رئیس ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم منطقه ثامن مشهد از شناسایی و دستگیری باند جعل چک پول‌های تقلبی به ارزش ۲ میلیارد ریال با گزارشات واصله از سوی دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم منطقه ثامن مشهد خبر داد.

وی گفت: پس از رسیدن گزارشاتی با عنوان فعالیت باند جعل چک پول‌های تقلبی موضوع جهت کارشناسی با رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان مطرح و پیگیری این موضوع در دستور کار، کارگروه متشکل از دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم منطقه ثامن و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی استان خراسان رضوی قرار گرفت.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد مقدس در ادامه گفت: پس از انجام فعالیت‌های اطلاعاتی کارگروه مشترک، پلیس اطلاعات استان سه نفر از اعضای اصلی این باند در مخفیگاهشان در سطح شهر مشهد دستگیر و از این افراد حدود ۲ میلیارد ریال چک پول تقلبی، تعداد ۴ عدد گوشی سرقتی و مقادیری مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

گفتنی است این باند به وسیله چک پول‌های تقلبی اقدام به خرید محصولات کشاورزی مخصوصا زعفران از کشاورزان زحمتکش استان می‌کردندکه شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/س

کشف چک پول تقلبی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.