راه اندازی کارگاه ساخت کانکس برای زلزله زدگان در اهواز

دبیر قرارگاه جهادی شهید اسماعیل فرجوانی خوزستان از برگزاری کارگاه ساخت کانکس برای زلزله زدگان غرب کشور در اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حجت الاسلام دانیال اریکه، دبیر قرارگاه جهادی شهید اسماعیل فرجوانی خوزستان گفت: قرارگاه جهادی شهید فرجوانی خوزستان پس از وقوع زلزله در غرب کشور با همراهی مردم توانست برخی از اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را تأمین کند.

وی افزود: بنا بر اعلام نهادهای رسمی مستقر در کرمانشاه با توجه به ورود سامانه‌های بارشی و سرمای شدید هوا و همچنین غنی شدن از کلیه امکانات و لوازمات فعلا نیاز ضروری در مناطق زلزله زده کانکس است تا بتوان مردم را در این کانکس‌ها ساماندهی کرد.

دبیر قرارگاه جهادی شهید اسماعیل فرجوانی خوزستان بیان کرد: با توجه به نیاز مردم غرب کشور به کانکس به زودی کارگاه ساخت کانکس در مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای مسجد حضرت جوادالائمه(ع) اهواز راه اندازی می‌شود.

وی عنوان داشت: شهروندان خوزستانی جهت همیاری و مشارکت در ساخت کانکس‌های مورد نیاز برای زلزله زدگان می‌توانند با حضور در این کارگاه به نشانی اهواز، آریاشهر جنب حسینیه شهدا در این اقدام انسان دوستانه شریک باشند.

حجت الاسلام اریکه گفت: شهروندانی که در جوشکاری، رنگ آمیزی و برق کاری تخصص دارند می‌توانند با اقدامات تخصصی در این زمینه برای ساخت کانکس کمک کنند و سایر شهروندان با اهدای آهن آلات و قطعات مورد نیاز کانکس، رنگ و یا کمک‌های نقدی در این اقدام خیرخواهانه شرکت کنند.

وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۰۳۶ به نام گروه فرهنگی تبلیغی جوادالائمه(ع) واریز کنند.

انتهای پیام/م

ساخت کانکس برای مردم مناطق زلزله زده جنوب غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.