تولید و اشتغال هدف اصلی پتانسیل نهاوند

فرماندار نهاوند گفت:هدف اصلی استفاده از پتانسیل شهرستان برای تولید و اشتغال است.

تولید و اشتغال هدف اصلی پتانسیل نهاوند به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید وند ،فرماندار شهرستان نهاوند گفت: هدف اصلی ما استفاده از پتانسیل بخشهای مختلف شهرستان برای تولید و اشتغال است.

وی در ديدار با سرمایه گذار بخش گردشگری و از نهاوندی های مقیم تهران در فرمانداری نهاوند اظهار داشت: شهرستان نهاوند ظرفیت بالايی در بخش گردشگری با وجود سرابهای متعدد و جاذبه ها و منظره های بسیار زیبای این سرابها دارد كه جذب سرمایه و سرمایه گذاران برای تولید و اشتغال در این بخش لازم و ضروری است.

کریم حمیدوند اضافه كرد:متاسفانه با وجود ظرفیت‌هایی که ما در بخشهای مختلف نظیر گردشگری، دامداری، شیلات و باغداری  داشته ایم، نتوانسته ایم بطور قابل توجهی از این بخش ها در جهت تولید و اشتغال استفاده كنيم .

این سرمایه گذار نهاوندی كه در دو بخش دامداری و گردشگری قصد سرمایه گذاری دارد ،در بخش گردشگری و ایجاد مجتمع رفاهی 60میلیارد ریال و در بخش دامداری دام سبک۲۰ هزار راسی نیز 40 میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد کرد که جمعا با 100 میلیارد ریال در حدود ۱۲۰ نفر اشتغال زایی خواهد داشت كه قصد دارد با سرمایه مستقیم خود و بدون گرفتن تسهیلات بانکی این طرح ها را اجرایی کند.

انتهای پیام/خ

هدف اصلی نهاوند استفاده از پتانسیل برای تولید و اشتغال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.