مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر :

استحصال 20 میلیون مترمکعب آب در سازه های آبخیزداری استان بوشهر

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: به دنبال بارندگی های هفته گذشته 20 میلیون مترمکعب آب در سازه های آبخیزداری این استان ذخیره و استحصال شد.

استحصال 20 میلیون مترمکعب آب در سازه های آبخیزداری استان بوشهربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سهیل مهاجری روز شنبه در بازدید از سازه های آبخیزداری دشتستان گفت: شهرستان های جم، دشتی و دشتستان از شهرستان هایی بودند که بیشترین تاثیر را از بارندگی اخیر در سازه های آبخیزداری داشتند و سازه هایی که توسط منابع طبیعی در این شهرستان ها کار شده بود لبریز از رحمت الهی شد.
وی با اشاره به کل سازه های کار شده توسط منابع طبیعی در استان بوشهر اضافه کرد: در مجموع طبق بررسی میدانی کارشناسان حوزه آبخیزداری، از 640 سازه آبخیز موجود در استان بیش از 75درصد در بارندگی هفته گذشته آبگیری شدند.
وی گفت: امیدواریم به دنبال استحصال آب در سازه های آبخیزداری استان بوشهر شاهد تغذیه سفره آبهای زیرزمینی و افزایش تولید محصول پیرامون آن باشیم.
مهاجری با اشاره به اهمیت احداث سازه های آبخیزداری در استان بوشهر افزود: منابع طبیعی تنها در یک سال اخیر 300میلیارد ریال اعتبار در این بخش هزینه کرده است و طبق برنامه در سال جاری نیزعملیات احداث سازه های آبخیزداری همچنان ادامه دارد.
وی یادآور شد: پارسال بیش از 85میلیون مترمکعب آب از طریق سازه های آبخیزداری استان بوشهر استحصال شد.

انتهای پیام /پ

استحصال 20 میلیون مترمکعب آب در سازه های آبخیزداری استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.