پایان بارندگی‌ها و تداوم هوای سرد در اردبیل

با پایان یافتن بارندگی‌ها از امروز، هوای سرد تا روز یکشنبه در استان اردبیل ماندگار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی‌مهر مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به آخرین وضعیت هوای استان، اظهار کرد: از اواخر هفته گذشته با ورود سامانه ناپایدار جوی، شاهد بارش برف و باران و افت محسوس دما بودیم که میزان بارش‌ها در مناطق مرکزی و جنوبی چشم‌گیرتر از سایر مناطق بود.

وی با اشاره به اینکه طی امروز سامانه سرد و بارشی از استان اردبیل خارج خواهد شد، افزود: با گذر این سامانه بارش برف و باران در استان قطع خواهد شد، امام همچنان دمای پایین و سردی را در نقاط مختلف شاهد خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل از ماندگاری جو سرد در اردبیل تا روز یکشنبه خبر داد و تصریح کرد: برای روز شنبه هوای استان، ابری همراه با کاهش دما و وزش باد خواهد بود که در برخی از مناطق سرعت وزش باد، به صورت تند پیش‌بینی شده است.

دولتی‌مهر یادآور شد: به دلیل بارندگی‌های اخیر که در ارتفاعات و برخی از شهرهای استان به صورت برف گزارش شده است، کاهش دمای استان در روزهای شنبه و یکشنبه محسوس خواهد بود.

وی به کمینه و بیشینه دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و ادامه داد: فرودگاه اردبیل با ثبت دمای -3 درجه سلسیوس و شهرستان‌های خلخال و مشگین‌شهر با -2 درجه سردترین ایستگاه‌های هواشناسی استان اردبیل در روز گذشته معرفی شدند و این در حالی است که در شمال استان «شهرستان بیله‌سوار» شاهد دمای 4 درجه بالای صفر بودیم.

 

انتهای پیام/ع

خروج سامانه سرد و بارشی از استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار