اعزام 14 کاروان کمک‌های تاکسیرانی به نقاط زلزله‌زده کرمانشاه

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از روزهای اول زلزله همراه و همدل با سایر دستگاه ها به یاری زلزله زدگان شتافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سجاد سلیمانی مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه  از تشکیل جلسه کمیته بحران حمل و نقل ستاد بحران استان با محوریت تاکسیرانی خبر داد و  بیان کرد: از همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله، سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با آماده باش کلیه پرسنل ستادی و اجرایی سازمان، تلاشهای بی وقفه ای در راه کمک به زلزله زدگان و آسیب دیدگان این حادثه تلخ انجام داده است و این تلاشها و خدمات همچنان ادامه دارد.

وی گفت : مجموعه خانواده بزرگ تاکسیرانی نیز همچون دیگر هموطنان و هم استانی های خود از این مصیبت تأسف بار اندوهگین اند و تمام تلاش خود را برای کمک و خدمات رسانی به مردم زلزله زده به کار بردند.

سلیمانی از حضور پرسنل تاکسیرانی همراه با کاروان کمک های مردمی و توزیع کمک‌های مردمی در بین روستاها و شهرهای زلزله زده استان خبر داد و گفت: بازرسان سازمان تاکسیرانی نیز با خودروهای کمک های مردمی دیگر استان ها به مناطق زلزله زده اعزام شدند تا به این افراد در حوزه اختیارات خود خدمات رسانی کنند.

وی به دراختیار گذاشتن تاکسی های ون رایگان جهت ارسال کمک های دیگر نهادها و سازمان ها به مناطق زلزله زده اشاره کرد و گفت: ارسال کمک های مردمی ناوگان تاکسیرانی توسط ۲۲۰ دستگاه تاکسی ون در قالب ۱۴ کاروان به مناطق زلزله زده نیز صورت گرفت.

سلیمانی از استقرار خودروهای تاکسی مقابل بیمارستان ها از جمله استقرار ۱۰۰ تاکسی ون مقابل بیمارستان ۵۲۰ ارتش کرمانشاه جهت جابجایی و انتقال مجروحان زلزله و همراهانشان از بیمارستان به مقصد و یا انتقال مصدومان زلزله به بیمارستان ها نیز به عنوان دیگر اقدامات یاد کرد.

انتهای پیام/ز

استقرار ۱۰۰ تاکسی ون مقابل بیمارستان ۵۲۰ ارتش کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.