علی صدری نیا:

مستند «قائم مقام» بی طرفانه تولید شد

علی صدری نیا در مراسم رونمایی مستند قائم مقام گفت: سعی کردیم در ساخت مستند «قائم مقام» بی طرفانه و با سند حرف بزنیم.

به گزارش خبرنگار  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شب گذشته مراسم رونمایی از مستند قائم  مقام با حضور اهالی رسانه و مردم در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد.

 بنابراین گزارش، علی صدری نیا کارگردان مستند «قائم مقام» درباره تولید این مستند گفت: تلاش کردیم روایت منصفانه ای نسبت به این موضوع داشته باشیم و همه حرفهایی که در این مستند می زنیم با سند و مدرک باشد؛ اما نمی‌دانم که تا چه حد موفق بودیم .

وی ادامه داد: این مستند حاصل تلاش جمعی است، اما مهمتر از همه ما در تولید این مستند حضور خدا را در کنارمان حس کردیم و اگر لطف خداوند نبود تا  این مرحله نمی رسیدیم.

صدری نیا تصریح کرد: واقعا ساخت چنین مستندی کار سختی بود، زیرا زندگی شخصیت اصلی مستند فراز و فرودهای بسیاری داشت و مقاطع مهم انقلاب اسلامی به او برمی‌گردد؛ سعی کردیم اثر جامعتری نسبت به کارهای گذشته بسازیم.

وی  خاطرنشان کرد: یکی از دلایل طولانی شدن مراحل ساخت این مستند، این بود که چون مستند در خصوص یکی از مقاطع مهم تاریخ است، شخصیت های موثر در این حوزه حاضر نمی شدند مصاحبه کنند. همینجا از طرف مستندسازها از همه بزرگان خواهش می‌کنم این موضوع را مورد توجه قرار بدهند.

 مهدی صفار، تهیه کننده مستند قائم مقام هم در ادامه ضمن تشکر از همه دست اندرکاران این مستند گفت: همه بزرگواران اسم ما را می دانند اما در این یک سال افراد زیادی از جمله آقای فرج الهی به عنوان پژوهشگر، سید مهدی حسینی به عنوان تصویر بردار و... زحمت کشیده اند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.