آیت‌الله نوری همدانی؛

پیروزی رزمندگان اسلام برگرفته از اندیشه حسینی است

آیت الله نوری همدانی گفت:پیروزی رزمندگان اسلام درایران وعراق وسوریه و لبنان همه به برکت اسلام واهلبیت علیهم السلام و برگرفته ازاندیشه حسینی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله حسین نوری همدانی در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم از حضور پرشور مردم و ارادتمندان مکتب اهلبیت علیهم السلام در ایام عزاداری محرم و صفر و خصوصاً اربعین تشکر کرد و گفت: مردم ایران و عراق توانستند به بهترین شکل این همایش بزرگ مذهبی را اداره کنند و در حالی که چشم دنیا خیره شده بود به چنین پیوندی که به برکت سید الشهدا علیه السلام اتفاق افتاد.

وی اضافه کرد: بعضی از رسانه‌های بیگانه خواستند پوشش ندهند و ندادند تا دنیا متوجه این حقیقت نشود ولی غافل از این هستند که چراغ حق خاموش شدنی نیست.

این مرجع تقلید تاکید کرد: باید مناسبت‌های مذهبی چه ایام حزن چه ایام فرح و شادی اهلبیت علیهم السلام به بهترین وجه انجام شود چون هر کدام از این مناسبت‌ها است که تیر به قلب دشمن می‌زند.

وی با گرامیداشت پیروزی رزمندگان اسلام و محو داعش اظهار کرد: این پیروزی، آمریکا و صهیونیست و نوکرانشان را سرگردان کرد لذا دست به حرکات جنون آمیز می‌زنند، این پیروزی که توسط رزمندگان اسلام در ایران و عراق و سوریه و لبنان همه به برکت اسلام و اهلبیت علیهم السلام و برگرفته از اندیشه حسینی است.

انتهای پیام/ح

محو داعش آمریکا و صهیونیست را سرگردان کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار