پوریا: استقبال از مسابقات بین المللی سمنان در حد انتظارمان بود

رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان گفت: ۴ تیم خارجی در مسابقات بین المللی سمنان حضور داشتند و چون نخستین دوره این رقابت‌ها بود انتظار نداشتیم تیم‌های بیشتری به این مسابقات بیایند.

پوریا:مسابقات بین المللی بدمینتون سمنان دارای رنک بود/ انتظار نداشتیم تیم های بیشتری بیایندمحمد رضا پوریا رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزبانی مسابقات بین المللی جوانان در سمنان گفت: فدراسیون جهانی به سختی برای میزبانی مسابقاتی رنکینگ اختصاص می دهد اما از آن جایی که ما میزبان خوبی برای مسابقات فجر بودیم فدراسیون جهانی تصمیم گرفت برای این مسابقات هم رنکینگ در نظر بگیرد.

او افزود: ما در روز های نخست و در مسابقات فجر میزبان تعداد زیادی از تیم ها نبودیم اما هم اکنون بیش از 30 تیم در این مسابقات شرکت می کنند.

رئیس فدراسیون بدمینتون کشورمان درباره تعداد تیم های حاضر در این مسابقات بین المللی جوانان گفت: انتظار نداشتیم بیش از 4 تیم در این رقابت ها حاضر شود و به طور حتم در دوره های بعدی میزبان تیم های بیشتری خواهیم بود.

محمدرضا پوریا درباره میزبان دوره آینده این رقابت ها بیان داشت : از آن جایی که تبریز برای سال 2018 به عنوان پایتخت فرهنگی کشور های اسلامی انتخاب شده است در نظر داریم تا این مسابقات را در تبریز برگزار کنیم اما در هر صورت اگر این اتفاق رخ ندهد باز هم در سمنان میزبانی خواهیم داشت.

انتهای پیام /

اظهارات رئیس فدراسیون بدمینتون

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار