معاون نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان خبر داد:

تدوین سند راهبردی دانشگاه فرهنگیان با استفاده از تجارب جهانی

معاون نظارت و ارزیابی کیفی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به سند راهبردی دانشگاه فرهنگیان گفت: این سند با بهره گیری از مطالعات و تجربیات بین‌المللی تدوین خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا کیانی امروز در سمپوزیوم تربیت معلم تطبیقی که در خانه معلم شماره سه اصفهان با حضور اساتید و پژوهشگران ملی و بین‌المللی کشورهای اسپانیا، آفریقای جنوبی، ایرلند و لیتوانی و ایران در حال برگزاری است، با اشاره به سابقه درخشان یکصد ساله تربیت معلم در کشور ایران اظهار داشت: سابقه ایران در این زمینه قابل توجه بوده و بسیاری از کشورهای جهان نیز نسبت به این امر اذعان داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه افتخارات دانشگاه فرهنگیان در سایه فعالیت‌های همکاران و همراهان فرهنگی به وجود آمده است، ابراز داشت: منویات رهبری معظم انقلاب نیز در این زمینه چراغ راه فعالیت‌های ما بوده است.

معاون نظارت و ارزیابی کیفی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به سند راهبردی دانشگاه فرهنگیان ابراز داشت: این سند با بهره گیری از مطالعات و تجربیات بین‌المللی تدوین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به منظور تدوین بهتر سند راهبردی دانشگاه فرهنگیان و استفاده از تجربیات بین المللی برگزاری این سمپوزیوم را در دستور کار قرار داده‌ایم، ابراز داشت: برای برگزاری این سمپوزیوم دو ماه فعالیت بی وقفه انجام شده تا امروز به نتیجه رسیده است. 

 

انتهای پیام/م

 

افتتاح سمپوزیوم تربیت معلم تطبیقی در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.