سریال «شبکه» با بازی دانیال حکیمی کلید خورد

تصویربرداری سریال «شبكه» به كارگردانی احمد معظمی و با بازی دانیال حکیمی آغاز شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویربرداری سریال «شبكه» به كارگردانی احمد معظمی و تهیه‌كنندگی ابوالفضل صفری آغاز شد.

این سریال كه به سفارش شبكه پنج سیما تولید می‌شود، چند روز پیش در تهران كلید خورد.

دانیال حکیمی نقش اصلی سریال احمد معظمی شد

«شبكه» یكی از متفاوت ترین كارهای احمد معظمی است و فیلمنامه آن توسط هومان فاضل نگاشته شده است.

این فیلم برگرفته از یک ایده و طرح پژوهش محور است كه به موضوع امنیت نرم و آسیب های اجتماعی می‌پردازد و مرتضی اصفهانی آن را ارائه و هومان فاضل برای نوشتن فیلمنامه آن بیش از یک سال و نیم وقت گذاشته است.

تیم فكری این سریال پس از چند سال تحقیق پیاپی و پژوهش از میان پرونده های واقعی، چندین پرونده را گزینش و در اختیار كارشناسان متعددی در حوزه های مختلف دینی، روانشناسی، فرهنگی و گروهی از فعالان اجتماعی قرار داده كه در جلساتی جداگانه نظرات آنها روی طرح ها ارزیابی و اعمال شده است.

بر این اساس می‌توان گفت كه شبكه داستان تقابل خیر و شر است و دانیال حكیمی بازیگر اصلی این مجموعه به حساب می‌آید كه با نقشی متفاوت در نقش یک کارشناس امنیتی قرار گرفته و جلوی دوربین می رود.

گفتنی است؛ ابوالفضل صفری (تهیه کننده)، احمد معظمی (کارگردان)، هومان فاضل (نویسنده فیلمنامه)، مرتضی اصفهانی (مشاور پروژه)، مرتضی متولی (مدیر تولید)، فهیمه کمالی (مدیر برنامه‌ریزی) از جمله عوامل این سریال هستند.

 

انتهای پیام/

 

تصویربرداری سریال شبکه کلید خورد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.