فرمانده سپاه استان بوشهر:

آموزش‌های مهارتی با همکاری سپاه در استان بوشهر توسعه می‌یابد

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: استفاده از ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ ای گامی در راستای بالا بردن توان نیروهای سپاه استان است.

آموزش‌های مهارتی با همکاری سپاه در استان بوشهر توسعه می‌یابدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر، سردار علی رزمجو در نشست با مدیر کل و کارشناسان آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به طرح توانمندسازی سربازان وظیفه اظهار داشت: سربازان سرمایه عظیمی از کشور هستند که در اختیار نظام قرار دارند و باید در راستای توانمندسازی مهارتی آنان در راستای ایجاد زمینه های اشتغال پس از خدمت سربازی گامی مهم برداشته شود.

وی با بیان اینکه توانمندسازی مهارتی سربازان آینده شغلی آنان را تضمین می کند افزود: باید ارایه آموزش های مهارتی با نیاز سنجی بازار کار صورت گیرد تا خروجی آن منجر به اشتغال پایدار برای سربازان در آینده شود.

سرادر رزمجو مهارت آموزی را رکن اصلی اشتغال دانست و عنوان کرد: سپاه امام صادق (ع) در استان بوشهر آمادگی لازم در راستای توسعه مهارت آموزی با تمام امکانات را در بین نیروهای کادر و وظیفه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: آموزش‌های مهارتی برای فراهم شدن زمینه اشتغال سربازان وظیفه پس از پایان دوره خدمت برای ورود به بازار کار اجرا می‌شود.

عبدالرسول کازرونی با بیان اینکه توسعه بدون آموزش‌های مهارتی پایدار نیست اظهار داشت: توسعه بدون آموزش‌های مهارتی مفهومی ندارد و یکی از ضرورت‌ها و الزامات توسعه اقتصادی و تغییرات اجتماعی و فرهنگی، توجه ویژه به ارتقای فرهنگ مهارت آموزی است.

انتهای پیام/پ

آموزش‌های مهارتی با همکاری سپاه در استان بوشهر توسعه می‌یابد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.