راه اندازی سامانه الکترونیکی استعلامات منابع طبیعی در استان کردستان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیز داری استان کردستان گفت: در راستای توسعه خدمات دولت الکترونیک و اصلاح نظام اداری، سامانه استعلامات منابع طبیعی (سامط) برای ثبت استعلامات اراضی استان کردستان در استان راه اندازی شد. 

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پیمان باباپیری گفت:این سامانه با حضور نمایندگان پیشخوان دولت، معاونت برنامه ریزی و توسعه مدیریت و منابع انسانی، رئیس اداره ممیزی و کارشناسان ممیزی با همکاری اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری از روز سه شنبه 30 آذر ماه آغاز به کارخواهد کرد. 

وی هدف از ایجاد سامانه "سامط" را شفاف سازی خدمات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان دانست و افزود: این سامانه فرایند پاسخگویی به استعلامات وارده به اداره کل منابع طبیعی را تسهیل می‌کند و گامی اساسی در راستای اصلاح نظام اداری و مدیریت سبز، اشتغال زایی و برون سپاری خدمات می‌باشد. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت استعلامات مربوط به اراضی خود به اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کردستان و دفاتر پیشخوان دولت در شهرستان‌ها و روستای محل اقامت خود مراجعه کرده و اقدام به ثبت استعلام مربوطه کنند. 

وی افزود: چرخه فرایند مکاتبات و امورات انجام شده از طریق پیامک تلفن همراه( sms  ) به اطلاع متقاضیان خواهد رسید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری به ادارات کل منابع طبیعی نیست. 

باباپیری گفت: سامانه پروانه بهره برداری مراتع، از طریق سامانه پنجره واحد الکترونیکی سازمان جنگل ها و مراتع کشور هفته گذشته شروع به کار کرده است.

انتهای پیام/م

رونمایی از سامانه الکترونیکی استعلامات منابع طبیعی در استان کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.