محافظه‌کاری برای دفاع از دین درست نیست

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: محافظه کاری برای دفاع از دین و مقابله با دشمنان اسلام درست نیست و جایی ندارد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در افتتاحیه کارگاه آموزشی پرچمداران دین و اندیشه که در اردوگاه سلیمان‌‌خاطر سنندج برگزار شد، گفت: استان کردستان تا قبل از انقلاب اسلامی یکی از محروم‌ترین استان‌ها در کشور بود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به واسطه حضور گروهک‌های ضدانقلاب که همواره در صدد ایجاد شکاف بین مردم و نظام بودند، روند توسعه با مشکلات و چالش‌های جدی مواجه بود.

رجبی با یادآوری تهدیدات تجزیه‌طلبی دشمنان در ایران و استمرار آن، گفت: تشکیل گروهک‌های ضدانقلاب همواره جزو سیاست‌های استکبار جهانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هست.

 وی با اشاره به اینکه این حجم تهدیدت و توطئه‌هایی که در کشور ایران وجود دارد در کمترین کشور در جهان دیده شده است، اذعان کرد: ایجاد گروهک‌های مختلف ضدانقلاب و جنگ تحمیلی، تحریم‌های اقتصادی و غیره تهدیدات مختلفی بوده که از آغاز پیروزی انقلاب تا کنون علیه کشور ما از سوی دشمنان پیاده شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از مردم به عنوان مهم‌ترین عنصر قدرت امروز ایران اسلامی در جهان نام برد و گفت: دشمنان به واسطه حضور همیشه در عرصه مردم و مقابله آنان در برابر تهدیدات همواره ناموفق بوده‌اند.

رجبی اذعان داشت: تصور این بود که چون کردستان اهل سنت است، آمار بیشتری از سایر نقاط جذب داعش شوند اما به دلیل روشنگری‌های درست و تبیین اهداف و چهره واقعی داعش و گروه تکفیر، این مهم اتفاق نیفتاد.

 وی تصریح کرد: کسانی که داعش را ایجاد ‌کردند به این مسئله فکر نکرده بودند که این گروه حتی به خود آنها هم رحم نمی‌کنند چون داعش تنها به مسلمانان ضربه نزد بلکه در دل اروپا نیز با خود سازندگان آن هم مقابله کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه مقابله جدی با هر گونه نماد تکفیر و اسلام‌ستیزی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: محافظه‌کاری برای دفاع از دین و مقابله با دشمنان دین اسلام دیگر جایی ندارد.

انتهای پیام/ د م

مردم مهم‌ترین عنصر قدرت در ایران اسلامی است

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.