میزبانی حفاری خوزستان از آتلیه طهران قم

تیم فوتسال آتلیه طهران قم در دیداری از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال به دیدار تیم چهارم جدول لیگ برتر یعنی حفاری خوزستان می‌رود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نوزدهمین هفته از رقابت‌های فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور امروز شنبه ۴ آذر برگزار می‌شود که در یکی از بازی‌های در اهواز، تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم و حفاری خوزستان برابر هم به میدان می‌روند.

تیم فوتسال آتلیه طهران قم که در بازی قبلی خود در قم برابر تیم مس سونگون، صدرنشین و امید اول قهرمانی به تساوی دست پیدا کرد گرچه در بازی امروز، با رقیب خود برای کسب رتبه چهارم لیگ روبر می‌شود اما برابر تیم قدرتمند حفاری که از امتیاز میزبانی نیز بهره مند است کار سختی در پیش دارد.

آتلیه طهران دربازی‌های اخیر خود به استثنای دیدار برابر پارسیان شهر قدس در قم نتایج خوبی گرفته است و امیدوار است با حفظ این روند در اهواز هم بتواند با دست پر میدان را ترک کند و پیروزی آتلیه در زمین حریف می‌تواند گام بلندی به سوی کسب رتبه چهارم لیگ باشد.

وضعیت جدول رده بندی به گونه‌ای است که ۳ تیم بالای جدول، راه خود را از بقیه تیم‌ها جدا کرده‌اند و برای قهرمانی می‌جنگند اما بخش دوم جدول شامل آتلیه طهران قم، حفاری خوزستان، فرش آرای مشهد، شهروند ساری و یکی دو تیم دیگر برای حضور در رده چهارم جدول تلاش می‌کنند.

دیدار تیم‌های فوتسال آتلیه طهران قم و حفاری خوزستان از ساعت ۱۶ امروز شنبه ۴ آذر در اهواز برگزار می‌شود و پیروزی حفاری در این بازی، رتبه چهارمی این تیم را تثبیت می‌کند اما پیروزی نماینده قم سبب کاهش فاصله دو تیم در میانه جدول شده و نماینده قم را به صعود در جدول بیش از پیش امیدوار خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

فوتسال آتلیه طهران قم به دیدار حفاری خوزستان می‌رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.