کعبی: پدیده شوم جادوگری واقعیت تلخ فوتبال ایران است

مدافع تیم سپیدرود رشت گفت: پدیده شوم جادوگری واقعیتی تلخ و انکارناپذیر در فوتبال ایران است.

حسین کعبی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پدیده جادوگری در فوتبال ایران اظهار داشت: همان طور که در برنامه نود هم عنوان شد متاسفانه جادوگری در فوتبال ایران رخنه کرده است و واقعیت تلخی است که نمی توان آن را انکار کرد. هر چقدر هم لزوم برخورد با این پدیده شوم را یادآوری می کنیم متاسفانه اقدامی انجام نمی شود. باید به طور جدی با پدیده اسف بار جادوگری مبارزه کنیم تا برخی افراد به خود اجازه ندهند جادو و رمالی را وارد فوتبال کنند.

 وی در مشکلات مالی تیم سپیدرود رشت گفت: مسئولان باشگاه قول داده اند تا ظرف چند روز آینده مشکلات مالی را حل کنند و ما امیدوارم این اتفاق هر چه زودتر رخ دهد.

 کعبی با اشاره به دیدار امروز تیم های سپیدرود و تراکتورسازی تبریز عنوان کرد: تراکتورسازی تیمی بسیار خوب و پرهوادار است و ما بازی سختی برابر این تیم داریم اما امیدواریم بتوانیم 3 امتیاز دیدار امروز را به دست بیاوریم و با روحیه ای مضاعف به رشت بازگردیم.

مدافع تیم سپیدرود رشت همچنین درباره دیدار هفته گذشته این تیم برابر ذوب آهن که به سود تیم اصفهانی به پایان رسید گفت: ما در بازی با ذوب آهن اصفهان در دقیقه 93 شکست را پذیرفتیم و این زیبایی فوتبال است که در دقایق و ثانیه های پایانی ناگهان نتیجه بازی تغییر پیدا می کند. در بازی سپیدرود با سایپا نیز همین اتفاق این بار به سود تیم ما رخ داد و توانستیم در دقیقه 91 بازی را به تساوی بکشانیم.

انتهای پیام/

اظهارات کعبی در مورد پدیده جادوگری در فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.