به مناسبت هفته بسیج؛

ویزیت و معاینه رایگان بیماران مناطق محروم گتوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند از ویزیت و معاینه رایگان بیماران مناطق محروم روستای عقیلی شهرستان گتوند به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ دوم پاسدار رضا گیلانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج، اکیپ درمانی سپاه پاسداران شهرستان گتوند برای ویزیت و معاینه رایگان بیماران به روستای دهلران از توابع بخش عقیلی این شهرستان اعزام شد.

وی اظهار داشت: در این طرح که در راستای کمک به درمان بیماران نیازمند اجرا شده، 150 بیمار معاینه شدند ضمن اینکه داروی مورد نیاز آن ها تامین گردید.

سرهنگ گیلانی با بیان اینکه این گروه شامل پزشک عمومی و پرستار بودند، اذعان کرد: این اقدام در راستای ارتقای سطح بهداشت و درمان و محرومیت زدایی از سوی سپاه اجرا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند همچنین در ادامه افزود: در 5 آذرماه و به مناسبت روز تشکیل بسیج مستضعفین یکی از پزشکان شهرستان گتوند تمام بیماران را بصورت رایگان ویزیت خواهد کرد.

سرهنگ دوم پاسدار رضا گیلانی برگزاری گردهمایی و صبحگاه مشترک بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی در روز 5 آذر،نشست های تخصصی بصیرتی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برپایی ایستگاه های صلواتی و نمایشگاه عکس، اجرای برنامه های اردویی و برگزاری همایش بومی محلی بسیجیان را از جمله برنامه های هفته بسیج در سطح این شهرستان نام برد.

انتهای پیام/گ

بهره مندی بیماران مناطق محروم از خدمات پزشکی رایگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.