مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره تعاون فارس خبر داد؛

برگزاری نشست تخصصی آینده پژوهی شغلی در شیراز

نخستین نشست تخصصی آینده پژوهی شغلی در شیراز برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛سعید بیاری مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون و مدیر سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال فارغ التحصیلان جهاد دانشگاهی فارس در نشست تخصصی آینده پژوهی شغلی در شیراز گفت: برای ساماندهی فرصت‌های شغلی باید فرهنگ آموزش و کارآفرینی ترویج داده شود.

وی آموزش صحیح و اصولی را از اساسی‌ترین پارامتر‌ها در راستای گسترش و توسعه کارآفرینان دانست و افزود: آموزش دارای ۳ فرایند اساسی است که در روند توسعه و پیشرفت کارآفرینان نقش بسزایی دارد.

بیاری با بیان اینکه مهارت آموزی باید مناسب با نیاز‌های بازار کار داخلی و خارجی باشد و همزمان با ارائه مهارت آموزی فروش مهارت فنی نیز به فراگیران آموزش داده شود، افزود: اگر آینده پژوهی شغلی مناسب وجود نداشته باشد آموزش در دانشگاه‌ها هیچگونه همخوانی با نیاز‌های بازار کسب و کار داخلی و خارجی جامعه امروزی را ندارد.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس هدف از برگزاری نشست تخصصی آینده پژوهی شغلی را آشنایی کارآفرینان، نخبگان دانشگاهی و دفاتر مشاوره کارفرینی با مباحث آینده پژوهی و زمینه شغلی در آینده برشمرد.
انتهای پیام/ت

برپایی نشست آینده پژوهی شغلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار