امدادرسانی به 554 نفر در جاده های استان اردبیل

قائم مقام جمعیت هلال احمر اردبیل گفت: در سه روز گذشته به ۵۵۴ نفر گرفتار شده در برف و کولاک جاده‌های استان امدادرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، قائم مقام جمعیت هلال احمر اردبیل افزود: در سه روز گذشته 124 خانوار در جاده‌های مشگین‌شهر و خلخال گرفتار برف و کولاک شده و به 554 نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به اسکان اضطراری 219 نفر حادثه دیده توسط جمعیت هلال احمر اظهار کرد: این خدمات با به‌کارگیری سه تیم عملیاتی، 9 نفر نجاتگر و سه دستگاه آمبولانس توسط جمعیت هلال احمر انجام شد.

قائم مقام جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در سه روز گذشته به 26 نفر حادثه‌دیده جاده‌ای امدادرسانی شده است، افزود: این افراد در 6 فقره تصادف جاده‌ای دچار حادثه‌دیدگی شده بودند.

معبودی با بیان اینکه در این حوادث 5 خانوار دچار حادثه شده و 8 نفر هم مصدوم شده بودند اظهار کرد: در این حوادث 2 نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال و 5 نفر هم به صورت سرپایی درمان شده و یک نفر دیگر از مصدومین حادثه بعد از عملیات رهاسازی با به‌کارگیری ست نجات جمعیت هلال احمر برای انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شده است.

وی تصریح کرد: در این حوادث جمعیت هلال احمر استان اردبیل با به کارگیری 6 تیم عملیاتی، 18 نفر نجاتگر، 5 دستگاه آمبولانس و یک خودروی نجات به یاری هموطنان حادثه دیده شتافتند.

انتهای پیام/ح

امدادرسانی به 26 نفر حادثه دیده جاده ای در استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار