رئیس شبکه بهداشت تنگستان:

تجهیزات درمانی ویژه شرایط بحرانی در تنگستان تامین می‌شود

رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان تنگستان گفت: تجهیزات درمانی ویژه شرایط بحرانی در تنگستان تامین می‌شود.

تجهیزات درمانی ویژه شرایط بحرانی در تنگستان تامین می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عادل مقدس صبح شنبه در کارگروه شهرستانی مدیریت بهداشت و درمان در حوادث و بلایا اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگروه همفکری، ایجاد آمادگی و تعامل بین اعضای تیم‌های مدیریت بحران و ارائه بحث های تخصصی در خصوص تغذیه، بهداشت روان و اسکان در شرایط اضطراری است.

وی اطلاع از آخرین و موثرترین اقدامات در کنترل و مدیریت شرایط بحرانی ناشی از حوادث و بلایا را با اهمیت دانست و گفت: داشتن برنامه و برگزاری مانورهای ویژه مدیریت بحران نقش موثری در آمادگی نیروها در مواقع بروز حوادث و بلایا دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان تصریح کرد: باید نیازسنجی و برآورد تجهیزات مورد نیاز برای ارائه در شرایط بحرانی انجام شود.

وی بیان داشت: تامین تجهیزات و در اختیار داشتن آن نقش موثری در ارائه اقدامات مطلوب و به موقع به حادثه دیدگان ناشی از حوادث و بلایا دارد و لازم است نسبت به نیاز سنجی و تامین تجهیزات مورد نیاز اقدام لازم راصورت دهیم.

مقدس ضمن تاکید بر اختصاص اتاق مخصوص برای ستاد حوادث غیر مترقبه و استقرار تجهیزات مورد نیاز در آن گفت: به زودی ابلاغ‌ها و شرح وظایف اعضای کمیته مقابله با بلایا در شبکه مشخص و به آنان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/پ

تجهیزات درمانی ویژه شرایط بحرانی در تنگستان تامین می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.