یائیر لاپید: نتانیاهو باید به علت شکست سنگینش در برخورد با ایران استعفا دهد

رئیس حزب «یش آتید» اسرائیل اعلام کرد زمان استعفای بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.

یائیر لاپید: نتانیاهو باید به علت شکست سنگینش در برخورد با ایران استعفا دهدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی نوشت: یائیر لاپید، رئیس حزب یش آتید اسرائیل (آینده ای هست) اعلام کرد به علت شکست سنگین بنیامین نتانیاهو در برخورد با ایران، وی باید استعفا کند.

در این گزارش آمده است: لاپید بر این باور است که زمان استعفای بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل فرا رسیده است البته نه به سبب اتهامات فساد مطرح شده علیه او بلکه به این سبب که او نتوانست در مأموریتی که داشت به موفقیت برسد.

لاپید در مصاحبه با جروزالم پست در دفترش در کنست گفت نتانیاهو باید فورا به دوران کاری خود به عنوان نخست وزیر پایان دهد و این موضوع به سه موضوع کلیدی در گذشته و حال مرتبط است که نتانیاهو بارها به عنوان نخست وزیر گفته بود به آن بیش از همه توجه نشان خواهد داد: ایران، ایران و ایران.

لاپید گفت: «اهداف اصلی که او تعیین کرده بود شامل متوقف کردن توافق هسته ای، تداوم تحریم ها و تضمین این موضوع بود که ایرانی ها در نزدیکی مرزهای ما نیرو مستقر نخواهند کرد.» او همچنین گفت: «این ها بزرگترین وعده های نتانیاهو به مردم اسرائیل بود. ما باید اذعان کنیم که این اهداف اجرایی نشده است.»

انتهای پیام/

 

انتقاد مقام صهیونیست از سیاست‌های نتانیاهو

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
این حرف یعنی اسراییل همون داعشه که شکست خورده
آخرین اخبار