شناسایی عامل سوءقصد به جان اوباما از طریق موی گربه+ عکس

یک تار موی گربه، موجب شد عامل سوءقصد به جان باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا شناسایی شود.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت؛  یک تار موی کوچک گربه، موجب شد عامل سوء قصد به جان باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا شناسایی شود.

«جولیا پُف»، اکتبر 2016 بسته هایی حاوی مواد منفجره برای باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا؛  گریگ ابوت، فرماندار تگزاس و کارولین کالوین، مدیر سازمان خدمات اجتماعی مریلند ارسال کرد. بسته ارسالی برای باراک اوباما و کارولین کالوین به واسطه مشکوک بودن، بررسی شد و وجود مواد منفجره داخل آن تایید شد. این در حالی بود که بخت با فرماندار تگزاس یار بود و از آنجا که بسته ارسالی از محل نشانه گذاری شده، باز نشده بود، مواد منفجره داخل آن عمل نکرد.

موی گربه عامل سوءقصد به جان اوباما را شناسایی کرد

این زن 46 ساله در توضیح اقدامش گفت باراک اوباما را دوست ندارد و فرماندار تگزاس عامل آشفتگی اوست. او از حمایت مالی همسر سابق خود محروم مانده بود و به رغم درخواست کمک از سازمان خدمات اجتماعی مریلند، پاسخی دریافت نکرده بود.

به گفته پلیس اف بی آی، داخل هر سه بسته علاوه بر مواد منفجره، یک تلفن همراه، یک بسته سیگار و یک سرپوش سس سالاد  وجود داشت. پلیس پس از بررسی  متوجه وجود یک تارموی گربه روی بسته ارسالی برای اوباما شدند که به برچسب آدرس چسبیده بود. آزمایش های انجام شده روی موی گربه نشان داد، با موی یکی از گربه های جولیا پف مطابقت دارد. همچنین برچسب شناسایی روی سیگار، محل دقیق خرید آن را در شهر کوچک «سیلی» در 50 مایلی هیوستون نشان می داد.

پلیس پس از بررسی شناسنامه گربه ها و مالکان آنها، مجوز بازرسی خانه پُف را گرفتند و با بازرسی خانه موفق به کشف مقادیری مواد منفجره در گاراژ منزل شدند.

علاوه بر این، جولیا پُف عامل اصلی ارسال 6 بسته حاوی مواد منفجره در ماه جاری میلادی و متهم به اعلام ورشکستگی دروغین است و در حال حاضر در زندان هیوستون به سر می برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار