هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال؛

ذوب آهن در خانه شکست خورد+حواشی دیدار ذوب‌آهن و فولاد

تیم فوتبال فولاد که در هفته‌های اخیر نتایج خیلی خوبی گرفته، در ادامه این روند موفق شد میزبان خود ذوب آهن را مغلوب کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز در اصفهان مقابل هم قرار گرفتند که تلاش دو تیم در پایان نود دقیقه با برتری تیم میهمان به پایان رسید.

در حالی که بازی با نتیجه مساوی بدون گل پیش می‌رفت، فولاد در دقیقه ۸۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد. این ضربه را رحیم زهیوی به سمت دروازه شلیک کرد که مظاهری ابتدا توپ را مهار کرد اما علی اصغر آشوری با استفاده از ریباند توپ را تبدیل به گل کرد.

با این گل تیم فولاد ۲۳ امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و ذوب آهن ۱۶ امتیازی باقی ماند.

در این بازی و به دلیل درگیری هایی که در لحظات پایانی بازی بین بازیکنان دو تیم پیش آمد حامد لک و وحید محمدزاده اخراج شدند تا دو تیم بازی را ۱۰ نفره به پایان برسانند.

جنجال و دعوای لک و اخراج از بازی

حواشی دیدار ۲ تیم ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور به شرح زیر است:

در بین ۲ نیمه حمیدرضا شیران مدیرکل کمیته امداد اصفهان از آذری مدیرعامل ذوب‌آهن به دلیل کمک به ایتام و کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور تقدیر کرد.

باشگاه ذوب‌آهن نیز از سلیمانی سرپرست امور شهدا و ایثارگران کارخانه ذوب‌آهن به مناسبت هفته بسیج تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

کمتر از ۱۰۰ هوادار ذوب‌آهن با حضور در ورزشگاه تیم محبوب خود را تشویق کردند.

مهدی رجب‌زاده از ابتدای نیمه دوم در کنار دیگر بازیکنان نیمکت نشین ذوب‌آهن تمرین کرد.

برخلاف دیگر دیدار‌های ذوب‌آهن قلعه‌نویی در این دیدار محمدزاده را روی نیمکت گذاشت و از گلوسیانی در ترکیب خود استفاده کرد.

ایمان موسوی بازیکنی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر به ذوب‌آهن آمده بود در لیست ۱۸ نفره این تیم قرار ندارد و بر اساس برخی اخبار ظاهرا این بازیکن در نیم فصل از ذوب‌آهن جدا می‌شود.

در دقایق پایانی بازی حامد لک و محمد زاده در حالی که لک در حال وقت کشی بود با یکدیگر درگیر شدند و از زمین بازی اخراج شدند.

آنالیزر تیم ذوب‌آهن به دلیل اعتراض به داور از کنار زمین اخراج شد.

 

انتهای پیام/م

 

دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان وفولاد خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار