سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان

3 امتیاز حساس مقابل ذوب‌آهن بدست آوردیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی حساس دیگری را با برد پشت سر گذاشتیم و نشان دادیم که فولاد تلاش می‌کند به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیروس پورموسوی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر ذوب‌آهن در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی حساس دیگری را با برد پشت سر گذاشتیم و نشان دادیم که فولاد تلاش می‌کند به روند رو به رشد خود ادامه دهد، چیزی از ارزش‌های ذوب‌آهن کم نمی‌شود.

وی افزود: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است و همیشه خوب بازی می‌کند، این نتیجه چیزی از ارزش‌های ذوب‌آهن کم نمی‌کند، ما برای وقت‌کشی نیامده بودیم و اگر این اتفاق رخ داده است عذرخواهی می‌کنم، لک برای دقایقی این کار را کرد و کارت زرد هم گرفت.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: بازی هیجان بالایی داشت و برخورد هم در آن طبیعی بود، خوشحالم که 3 امتیاز حساس و باارزشی را گرفتیم.

وی عنوان کرد: سیستم بازی ما به گونه‌ای بود که نمی‌توان گفت برای دفاع کردن به اصفهان آمده بودیم، در مجموع روند بازی هر دو تیم به گونه‌ای بود که موقعیت‌های چندانی خلق نشد، چراکه تیم‌ها به هم اجازه این کار را نمی‌دادند.

پورموسوی ادامه داد: در نیمه اول ما حریف را تحت فشار قرار دادیم و در نیمه دوم شرایط تغییر کرد، ذوبی‌ها با حملات خود ما را تحت فشار قرار دادند، در اواخر بازی آن‌ها نمی‌خواستند بازنده باشند و به همین دلیل بسیار حمله کردند، ما هم از فضای پشت سر علی‌همام استفاده کرده و توانستیم موقعیت‌هایی خلق کنیم.

وی در ادامه گفت: ما دو جای خالی در تیم داریم که بعد از بازی سپیدرود با کادر فنی جمع‌بندی خواهیم کرد تا در چه پست‌هایی بازیکن جذب کنیم، امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان جدید شکل تیمی‌مان بهتر شود، چون برای نیم‌فصل دوم باید تیم را تقویت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد پیدا شدن یک بطری، شبیه بطری حاوی ادرار در دروازه‌حامد لک، تصریح کرد: چرا این بطری در نیمه اول در دروازه ما نبود؟ این حرف‌ها خنده‌دار است، دنبال این مسائل نیستیم، باشگاه فولاد به دنبال این حرف‌ها نیست و برخی‌ها می‌خواهند با این صحبت‌ها برای ما حاشیه‌سازی کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.