سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش پراکنده و وزش باد در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور+ جدول

براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی،از بعد از ظهر روز یکشنبه در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور افزایش ابر، بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

بهبارش پراکنده و وزش باد در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور+ جدول گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،براساس آخرين نقشه های پيش يابی هواشناسی، اوايل امروز در بخش هایی از شمال شرق كشور احتمال بارش های پراكنده وجود دارد و بتدريج ابرناكی در اين مناطق نيز كاهش می يابد.

ازبعد از ظهر روز يكشنبه در مناطقی از جنوب غرب و غرب كشور افزايش ابر، بارش پراكنده و وزش باد پيش بينی می شود و از بعدازظهر دوشنبه گستره بارش مناطق جنوب غرب، غرب، زاگرس جنوبی، زاگرس مركزی و بتدريج مناطقی از شرق كشور را در برمی گيرد و سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد شديد موقتی  و در مناطق كوهستانی زاگرس مركزی بارش برف خواهد شد، اين سامانه تا سه شنبه بعدازظهر در اين مناطق فعال خواهد بود.

همچنين از دوشنبه شب با ورود سامانه ای بارش زا به سواحل دريای خزر ابتدا بارش در غرب سواحل آغاز و بتدريج سه شنبه كل سواحل شمالی كشور را تحت تاثير قرار می دهد و برای اين مناطق بارش باران و وزش باد و در مناطق كوهستانی بارش برف پيش بينی می شود.

 

انتهای پیام/

آخرین وضعیت آب و هوای کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار