گسترش فرهنگ جهادی و بسیجی فراتر از مرز‌های جمهوری اسلامی

استاندار خراسان رضوی در این مراسم گفت: فرهنگ جهادی و بسیجی فراتر از مرز‌های جمهوری اسلامی با شکل گیری زینبیون، فاطمیون و سایر تیپ‌های نظامی برای دفاع از اسلام گسترش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رشیدیان همایش بسیج، اخلاق کارمندی و مدیریت جهادی در استانداری خراسان رضوی افزود: بسیجی تقوای ستیز دارد. در مقابل انحرافات خود را کنار نمی‌کشد، عنصر منتقد بی مسئولیت نیست و اگر انتقاد می‌کند بر اساس احساس مسئولیت است و خود را مبرا از مسئولیت نمی‌داند.

وی اخلاص در عمل و پرهیز از منافع خطی، جناحی و محلی را بسیار ضروری توصیف و بیان کرد: عنصر بسیجی عنصری متواضع و به دوراز کبر و تکبر است و به همین دلیل بسیجی محبوب مردم می‌باشد.

استاندار خراسان رضوی گفت: بسیجی عاشق خدمت است نه تشنه قدرت و خدمت به مردم فرصتی بی بدلیل و تکرارنشدنی است که همه مدیران باید به بهترین نحو وظایف محوله را انجام دهند و با مردم تعامل داشته باشند.

وی همچنین بسیجی را عنصری استکبارستیز توصیف و افزود: بسیجی همچنان که در زمان جنگ صف شکنی می‌کرد در در زمان صلح نیز در ادارت تابعه خود بن بست شکنی می‌کند و برای کارمند بسیجی در راستای حل معضلات سازمان و ادراه تابعه چیزی به نام بن بست معنا ندارد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: برای ارائه خدمت به مردم اقدامات مختلفی در دستور کار این نهاد قرار دارد که میز خدمت و اردوی جهادی مدیران از جمله آن‌ها است.


سرهنگ مجید زرنگ افزود: در سطح شهر مشهد و دیگر شهر‌های استان مساجد الگویی مشخص شده اند و مدیران ادارات مختلف در جلساتی با حضور در این مساجد و دیدار چهره به چهره با مردم در جریان مشکلات آن‌ها در زمینه اداره مربوطه قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: این طرح در روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها نیز با عنوان اردوی جهادی مدیران در دست اجراست. چاره اندیشی برای رفع مشکلات شهروندان، افزایش محبوبیت مدیران، دولت و نظام جمهوری اسلامی در بین مردم از فواید اجرای این طرح است.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

همایش بسیج، اخلاق کارمندی و مدیریت جهادی در استانداری خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.